op 25-04-2024 12h39
Ik heb reeds tot drie maal toe geprobeerd om via de chat een verkeerde facturatie op te lossen. Telkens krijg ik de boodschap dat ik online moet blijven en dat ik gecontacteerd zal worden door een medewerker. Na drie uur nog steeds niets.
Dit werkt gewoon niet. Weet iemand soms toevallig hoe ik deze mensen kan bereiken? Hoe ik een mail kan sturen of ze bellen?
Alvast dank.
op 25-04-2024 13h40
maandag
Bij mij hetzelfde. Zit nu bijna 2 uur op de chat maar niemand daar. Ze rekenen 59 euro opstartkosten aan terwijl dit gratis was en 39 euro voor internet terwijl dit 29 euro for live moet zijn. Graag een oplossing
op 28-04-2024 11h21
Klantendienst zegt me contact op te nemen via social media, maar weet niet wat ze hiermee bedoelt. Ik heb zelf niets van social media. Hoe kan ik met iemand in contact komen welke ervoor kan zorgen dat ik een correcte factuur krijg?
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.