Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Service ver zoek...

AlfredVossen
Stapper

Ik probeer nu toch al van gisteravond 18 uur contact te maken met Hey! via chat voor een simpel vraagje.
Komt er een chatrobot die schrijft dat ik niet moet weggaan en mij verbind met een medewerker maar....
Vandaag, 1 dag later, 10u45, is er nog steeds geen antwoord, en reageert ook niemand op mijn volgende chats.
Ik kan deze ook niet afbreken want bij het opnieuw openen van de chat blijft dezelfde tekst steeds tevoorschijn komen.
Ik denk nu stilletjes dat ik toch niet voor Hey! ga kiezen want als dit ook de service is bij een probleem, dan raakt totaal niets opgelost.
Dan wordt het dagen- of wekenlang wachten dat een andere provider dit heeft kunnen overnemen.
Ik ga toch maar eens bij Digi proberen ! 

6 ANTWOORDEN 6

Krisja
Ervaren Wegliefhebber

Je kan eens proberen je cookies te verwijderen en history te clearen. Misschien doet de chat dan wel terug normaal.
En anders,... Succes met DiGi

Inderdaad, ook daar blijkbaar problemen, ga dit hele gebeuren een tijdje uitstellen in de hoop overal de kinderziektes eruit zijn. 

Rond 16u opnieuw probeert en  de chat ging terug, echter gewacht op de medewerker tot 18u22 zonder succes, had intussen wel een mail ontvangen van Hey! -waarvoor dank- en dat is wel positief 🙂  

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @AlfredVossen ,

Het spijt me dat je zolang moet wachten op een reactie. Door het succes van onze aanbiedingen is de wachttijd via de chat momenteel iets langer dan normaal. Je kan ons ook bereiken via onze sociale media, op Facebook of Instagram. We reageren daar sneller en helpen je graag verder.

Als je vragen hebt die geen analyse van je dossier vereisen, kan ik je hier ook proberen te helpen. Laat het me weten!

Nogmaals sorry voor de frustratie en bedankt voor je begrip. We hopen je snel te kunnen helpen!

Rizlaine

Dank voor de reactie, intussen mijn vraag via mail verzonden.
(Als het goed is mag het ook gezegd worden hé 👍)