Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Censuur???

WimH
Aspirant Wegliefhebber

Deze morgen antwoorden geschreven op enkele onderwerpen. Geen enkel daarvan is zichtbaar na een refresh. Bij een bericht was mij opgevallen dat ik een mededeling kreeg in de trant van "uw bewerking zal gepubliceerd worden na goedkeuring door een moderator ( zijn die er nog @Rizlaine?) . Nooit eerder gezien! Indien ik een oud bericht van mezelf bewerk dan lukt dat wel. Iemand een idee wat er aan de hand is? Ik geef hier mijn ervaringen weer om mensen te helpen die op zoek zijn naar oplossingen, maar op die manier is het niet leuk meer! Er gebeuren rare dingen...

6 ANTWOORDEN 6

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @WimH ,

Bedankt voor je bericht! Ik wil je geruststellen dat er niets door onze moderators is gecensureerd. Zou je me kunnen laten weten over welk specifiek bericht je het hebt? Dan kan ik dit verder nakijken en achterhalen wat er precies aan de hand is.

WimH
Aspirant Wegliefhebber

Mijn kalvarietocht : Poging tot overstap van Orange naar Hey en nog een paar andere die ik me niet meer herinner ( mijn geheugen is helaas niet maar wat het ooit was...) na posten zag ik kleine foutjes, koos bewerken, bewerkte,  koos posten, dan kreeg ik ( hier toch, bij de andere was het me niet opgevallen) de melding dat een moderator mijn post moest goedkeuren en was al mijn harde werk verdwenen...

WimH
Aspirant Wegliefhebber

Hallo @Rizlaine 

Veel uitleg moet ik ook hier precies niet verwachten....

Krisja
Ervaren Wegliefhebber

Heb jij ergens een vraag gesteld of om uitleg gevraagd?

Na 1 minuut antwoord bewerkt, zoinder noemenswaardige problemen. (wel tussendoor eerst een refresh van mijn pagina gedaan, misschien is dat een opolossing )

Na enkele pogingen (minuten) weer een aanpassing kunnen maken (deze dus) "zoinder = zonder

WimH
Aspirant Wegliefhebber

Het is niet te geloven, maar na het beantwoorden van jouw bericht en het bewerken van mijn eerste bericht in dit onderwerp is mijn antwoord ook verdwenen!!! geen popup met tussenkomst moderator gezien deze keer. Lijkt dus een probleem met de forumsoftware te zijn...

WimH
Aspirant Wegliefhebber

test , ik ga nu opnieuw mijn eerste bericht bewerken

Hmmm deze keer geen probleem...