vrijdag
Hoe kan je VoWifi activeren op een gsm die niet op de lijst van ondersteunde apparaten staat?
De gsm zelf ondersteund VoWifi, maar Hey laat me niet toe de ims instellingen te configureren.
Is hier een workaround voor?
zondag
Aan het IMS (IP Multimedia Subsystem) valt er als gebruiker weinig te configureren, je kan het in- of uitschakelen door VoWifi (bellen via wifi)) of VoLTE in of uit te schakelen. Op mijn iPhone SE 2020 met een Tempo-herlaadkaart van Orange werkt het, dus ik veronderstel dat het ook bij Hey! zal werken aangezien ze hetzelfde netwerk gebruiken.
maandag
Ik kan dit niet inschakelen omdat hey me dit niet toelaat.
maandag
Ik had er geen idee van dat VoWifi nog steeds minder universeel is dan het zou moeten zijn. Orange/Hey! ondersteunen je toestel inderdaad niet, maar ook bij Proximus en Telenet is er blijkbaar geen ondersteuning. Je kan eens informeren bij Orange of er eventueel een update op de planning staat. Of je probleem te omzeilen is betwijfel ik, maar je kan eens rondneuzen of het vragen op de XDA Forums.
maandag
Ik denk eerder dat het je toestel is dat het niet toelaat. Hier kan het gewoon wel.
maandag
U heeft een IPhone die wel op hun lijst staat. Dus daar werkt het out of the box.
Voor VoWifi en VoLTE moet de operator een configuratie aanmaken voor de modem op het toestel.
In de ideale wereld zou Hey/Orange zo een configuratie aanmaken voor mijn toestel, maar vermits ze dit toestel (en merk) niet verkopen in hun shop zal dit hoogstwaarschijnlijk niet gebeuren. Dus ik zoek een manier om dit te omzeilen.
maandag
Nu begrijp ik je. Het is niet zo dat Hey! het niet toelaat, het is eerder dat jij het verkeerde toestel hebt.
Met een Tesla kan ik ook geen diesel tanken, ligt dat dan aan Tesla?
maandag
Ik zou het eerder vergelijken met een laadpaal die niet het juiste type stekker heeft voor een bepaalde auto 😀.
maandag - laatst bewerkt maandag
Heb je al contact opgenomen met Hey! of Orange?
Anders eens gaan zoeken in een specifiek forum voor Sony Xperia. ik kan me voorstellen dat er weel meer providers zijn die dit niet toelaten.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.