Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Promo 10G + 10G extra

Tarik
Aspirant Wegliefhebber

@Rizlaine , ik heb vandaag 3 uur nodig gehad om binnen te geraken in jullie chat omdat er maar 10G op mijn account stond in plaats van 20G. Nu heb ik 10G ontvangen bij mijn voordelen maar de vraag is moet ik daar elke maand 3uur voor opofferen om die 10G extra te ontvangen of word dit automatisch elke maand toegevoegd

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

VossyGamer
Ervaren Wegliefhebber

Die 10 GB Extra is permanent, en staat onder je voordelen op je account. Zoals @dixboa ook al zei speelt het alleen maar in je voordeel. Voor de prijs ga ik zeker niet klagen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Rizlaine
Community Manager
Community Manager
6 ANTWOORDEN 6

Dixit
Aspirant Wegliefhebber

Toen de chatteur van Hey vroeg: "Heeft u nog andere vragen ?" stelde ik hem exact deze vraag. Het antwoord was: "Neen, het is levenslang."

Ik kreeg daarna per e-mail een contractbevestiging die dat bevestigde.

Tarik
Aspirant Wegliefhebber

Ben blij dat ik niet de enigste ben met dit issue maar service is toch ver ondermaats, ga zowiezo mijn abo spoedig annuleren je besteld 20G en moet uren liggen bedelen om die andere 10G op uw account te krijgen en achteraf komt die er appart bij als voordeel met andere woorden je zal dit regelmatig moeten checken of ze die wel toevoegen en soms ga je terug uren moeten besteden omdat het weer niet op je profiel zal staan sorry maar dat zie ik totaal niet zitten dan betaal ik liever enkele eurotjes meer en geen gezeik

VossyGamer
Ervaren Wegliefhebber

Die 10 GB Extra is permanent, en staat onder je voordelen op je account. Zoals @dixboa ook al zei speelt het alleen maar in je voordeel. Voor de prijs ga ik zeker niet klagen.

Dixit
Aspirant Wegliefhebber

Ik ben sinds januari klant en het is nu al een aantal keer geweest van "Oh, oh, wat zijn die nu aan het uitsteken !"
Het is altijd in mijn voordeel uitgedraaid.
Een heel verschil met BASE waar 'foutjes' altijd in mijn nadeel uitdraaiden en waar ze hun poot ook stijf hielden tegenover de Geschillencommissie. 

Ik raad iedereen hier wel aan om een screenshot te maken alvorens op "Bestelling bevestigen" te drukken. 

Tarik
Aspirant Wegliefhebber

@VossyGamer @Dixit  Merci voor de info alvast 🙏 ik hoop dat het voor mij ook zo positief uitdraait 🙂.

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Tarik ,

Ja, geen zorgen 🙂

Rizlaine