woensdag - laatst bewerkt donderdag door Rizlaine
Beste,
Ik heb zojuist mijn simkaart ontvangen en probeer deze te activeren via de link: https://www.heytelecom.be/nl/simactivation.
Ik voer mijn simkaartnummer, samen met het e-mailadres dat ik gebruikte voor mijn bestelling. Helaas krijg ik steeds de volgende foutmelding:
"Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken?"
Ik heb de ingevoerde gegevens meerdere keren gecontroleerd en ben er zeker van dat alles correct is ingevuld. Zou u mij kunnen helpen om dit probleem op te lossen?
Alvast bedankt voor uw hulp!
Met vriendelijke groet,
David
woensdag - laatst bewerkt woensdag
Hey David,
Helaas kunnen wij op dit forum geen technische problemen oplossen. Wij raden je aan om rechtstreeks contact op te nemen met de klantendienst. Je kan hey! bereiken via telefoon (+32 0 800 855 19) of de chatfunctie op de website. Men zal dit dan manueel activeren, ik heb dit in het verleden ook eens voorgehad.
Bedankt voor je begrip.
Met vriendelijke groeten,
VossyGamer
woensdag
Probeer je simkaartnummer zo snel mogelijk te verwijderen van dit forum door je post aan te passen, je post dit soort gegevens beter niet op het publieke internet!
donderdag - laatst bewerkt donderdag
Sluit ik me volledig bij aan, maar... we moeten wel diezelfde "gevoelige" informatie delen via kanalen die bekend staan om zeker niet lekvrij te zijn, zoals zijnde Facebook en instagram.
Een helpdesk via sociale media is in mijn ogen, in een tijdperk waar een app. ontwikkelen die veilig(er) is, niet een zo grote opgave. Ik vrees zelfs dat hey' vroeg of laat in de problemen komt met het gebruik van dit soort kanalen om officiële, gevoelige materie te behandelen...
donderdag
Hallo @KrisM ,
Bedankt voor de herinnering, ik heb de informatie verwijderd
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.