Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem met activeren van mijn simkaar

DavidV
Stapper

Beste,

Ik heb zojuist mijn simkaart ontvangen en probeer deze te activeren via de link: https://www.heytelecom.be/nl/simactivation.

Ik voer mijn simkaartnummer, samen met het e-mailadres dat ik gebruikte voor mijn bestelling. Helaas krijg ik steeds de volgende foutmelding:

"Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken?"

Ik heb de ingevoerde gegevens meerdere keren gecontroleerd en ben er zeker van dat alles correct is ingevuld. Zou u mij kunnen helpen om dit probleem op te lossen?

Alvast bedankt voor uw hulp!

Met vriendelijke groet,
David

4 ANTWOORDEN 4

VossyGamer
Beginnend Backpacker

Hey David,

Helaas kunnen wij op dit forum geen technische problemen oplossen. Wij raden je aan om rechtstreeks contact op te nemen met de klantendienst. Je kan hey! bereiken via telefoon (+32 0 800 855 19) of de chatfunctie op de website. Men zal dit dan manueel activeren, ik heb dit in het verleden ook eens voorgehad.

Bedankt voor je begrip.

Met vriendelijke groeten,
VossyGamer


PS: Als dit antwoord je (een beetje) geholpen heeft, zou een kudo nice zijn! 🙂

KrisM
Aspirant Wegliefhebber

Probeer je simkaartnummer zo snel mogelijk te verwijderen van dit forum door je post aan te passen, je post dit soort gegevens beter niet op het publieke internet!

Krisja
Ervaren Wegliefhebber

Sluit ik me volledig bij aan, maar... we moeten wel diezelfde "gevoelige" informatie delen via kanalen die bekend staan om zeker niet lekvrij te zijn, zoals zijnde Facebook en instagram.

Een helpdesk via sociale media is in mijn ogen, in een tijdperk waar een app. ontwikkelen die veilig(er) is, niet een zo grote opgave. Ik vrees zelfs dat hey' vroeg of laat in de problemen komt met het gebruik van dit soort kanalen om officiële, gevoelige materie te behandelen...

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @KrisM ,

Bedankt voor de herinnering, ik heb de informatie verwijderd