op 05-11-2024 22h50
Hey allemaal
Ik kom van orange naar hey en heb op 28 september een overdracht gevraagd van al mijn diensten bij orange. Vandaag zijn meer dan 1 maand verder en Alleen mijn internet is naar hey gegaan. De rest blijft hangen bij orange. Reden dat mijn idkaart vervallen was sinds februari. Hu, wat??? Mijn id liep tot november en op 8 november reeds een nieuwe gekregen. Ondertussen betaal ik elke maand wel 5 euro teveel × 3 abon.= 15 euro teveel. Ook op de app kan ik nog steeds niet inloggen. Ik heb nogthans al vele uurtjes doorgebracht op de chat. Ook orange, hey is dochtermaatschappy .brengt niet echt een oplossing. Heb nogthans het contract van hey voor mijn neus liggen en een mail van orange dat de diensten werden opgezegd.
Wie helpt mij? Anders rest er alleen nog de ombudsdienst en dat zou geen goede start zijn.
Mvg
Perra
Opgelost! Ga naar oplossing.
3 weken geleden
Ik heb gisteren bijna 3 uur voor mijn pc gezeten om iemand aan de chat te krijgen. Niet gelukt. Kan ik ook geen dossiernummer krijgen he
3 weken geleden
Is vandaag opgelost via chat. 69 euro minder betalen is al de moeite. De volhouder wint 😀
3 weken geleden
Hey Perra, aangezien je zegt dat je al contact hebt gehad met zowel Orange als Hey! ga ik ervan uit dat je al een dossiernummer hebt gekregen?
3 weken geleden
Ik heb gisteren bijna 3 uur voor mijn pc gezeten om iemand aan de chat te krijgen. Niet gelukt. Kan ik ook geen dossiernummer krijgen he
3 weken geleden
Is vandaag opgelost via chat. 69 euro minder betalen is al de moeite. De volhouder wint 😀
3 weken geleden
Hey Perra, ik ben blij om te lezen dat je probleem is opgelost!
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.