op 06-02-2024 17h28
Mijn aanvraag blijkbaar dubbel gedaan, mijn internet is overgezet naar Hey. Maar nu heb ik nog een installateur die zou langskomen binnenkort. Ik probeer toch al een drietal dagen om dit te voorkomen door jullie op de chat te contacteren. Dit loopt telkens fout af. Ik versta niet dat er geen e-mail adres is waar je zoiets kan annuleren en het probleem kan rechttrekken. Als ik tegen het weekend geen antwoord heb rest mij enkel nog de ombudsdienst. Jammer dat het zo moet lopen met een nieuwe speler op de markt.
In het slechtste geval kunnen we het zo proberen.
Basta: druk sterretje voor een container voor uw hekje - YouTube
op 08-02-2024 9h48
Hallo @Schumi_wk ,
Heb je contact kunnen opnemen met de klantenservice over dit probleem?
Heb je nog steeds hetzelfde probleem?
Rizlaine
op 08-02-2024 17h11
Een kleine 2u om te wachten en tot een resultaat te komen, maar het is gelukt denk ik.
Nu nog wachten op de eerste factuur om te zien of het effectief zo is.
op 21-02-2024 14h36
Hallo @Schumi_wk ,
Aarzel niet om te bevestigen dat alles in orde is...
21-02-2024 18h34 - bewerkt 21-02-2024 18h35
als ik even lang moet wachten om te bevestigen als jullie wachten om te antwoorden dan vrees ik ervoor.
Al 2 dagen contact proberen op te nemen met de chatdienst en al 6u versleten. Het begint schandalige vormen aan te nemen.
op 28-03-2024 15h20
Hey Schumi, mijn excuses voor het zeeeeer rijkelijk late antwoord.
Indien je in de toekomst nog problemen hebt met de chatbot. kan je altijd proberne om via social media een prive berichtje te sturen naar Hey! Telecom. Daar verdwijnt de chat ook niet wanneer je het tabblad sluit.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.