Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

sim blokkeren na diefstal. niemand reageert op de chat!!!

bennyvw
Beginnend Wegliefhebber

ik probeer nu al 40 minuten om iemand te spreken op de chat om mijn gestolen sim te blokkeren. Nochtans zouden jullie bereikbaar moeten zijn volgens jullie website. Dit is niet ok!
Heeft er iemand een telefoonnummer naar waar ik kan bellen? Op de website staat het nummer 0800 95 95 5. Maar dat is van orange, en die kunnen blijkbaar geen hey nummer blokkeren. 

4 ANTWOORDEN 4

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @bennyvw ,

Sorry om dat te lezen. 😞

Ik ga er met het team over praten!
Kun je contact opnemen via Facebook of instagram?

Ik kan vragen om je bericht prioriteit te geven...

Rizlaine

bennyvw
Beginnend Wegliefhebber

ik heb eergisteren dan toch (na 67 minuten!) iemand gesproken in de chat. Ze gingen het nodige doen om het nummer en de gsm te blokkeren. Gisteren om 11:50 viel dan plotseling mijn verbinding weg. Ze hadden dus 16 uur na mijn melding het verkeerde nummer geblokkeerd!! Het gestolen nummer is dus nog steeds niet geblokkeerd. terug de chat geprobeerd, maar na 45 minuten opgegeven.  Weer niemand binnen een redelijk tijdsbestek bereikbaar. Wat een SLECHTE service is dit!! Jullie zijn nu ineens 4 abonnementen kwijt, want ik heb de nummers van ons gezin laten overzetten naar een andere provider. Ik zal hiervan ook melding maken bij de ombudsman, want het is goed mogelijk dat de dief intussen dure internationale gesprekken heeft gevoerd op ons kosten. Die zal ik dus ook niet betalen en naar jullie doorschuiven. 

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

@bennyvw ,

Het spijt me dit te lezen 😞
Als je problemen hebt met je factuur, aarzel dan niet om contact met me op te nemen!

kozzmann
Beginnend Wegliefhebber

Een eenvoudige blokkeringsprocedure werd in een ministerieel besluit gegoten. Waarom volgt Hey dit dan niet?

Ik ben net klant geworden maar zou toch ook graag weten hoe ik moet handelen bij diefstal als het opgegeven nummer in de faq niet blijkt te werken met Hey nummers...