op 14-09-2022 13h55
Sedert eergisteren heb ik mijn telefoon en simkaart laten blokkeren (wegens verlies /diefstal). Via de chat (Messenger) werd me beloofd dat ik met een lege simkaart van Orange na twee uur weer zou geconnecteerd zijn. Dit was niet het geval en vandaag nog altijd niet. Noch via de chat noch via messenger wordt er geantwoord. Is dit normaal ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 19-09-2022 9h24
@Fherrebout is het nu in orde ? Je zou normaal gezien ten minste een antwoord moeten krijgen en dus een status voor je dossier :s
Ik vermoed dat er een technisch probleem aan gaande is met de (ré)activatie van je kaart.
Hopelijk is het nu in orde !
Rizlaine
op 14-09-2022 17h52
Hallo @Fherrebout,
Echt niet leuk om te lezen :s
Ik ben geen leden van de Customer Service, ik kan je dus hiermee niet helpen :s
Je zou normaal een antwoord krijgen binnen de 48u, aarzel zeker niet om opnieuw een bericht te sturen als herhaling.
Rizlaine
op 15-09-2022 18h37
Hey, ik kreeg nog geen antwoord op mijn aanvraag voor reactivatie van mijn simkaart. Nog altijd is mijn 'contract opgeschort' (wat ik nooit heb aangevraagd). In een Orange winkel vertelde men me dat een reactivatie van een kaart (na blokkering wegens 'verloren of gestolen') één uur duurt. Waarom moet het hier zo lang duren (nu al de 4de dag geblokkeerd!)
op 19-09-2022 9h24
@Fherrebout is het nu in orde ? Je zou normaal gezien ten minste een antwoord moeten krijgen en dus een status voor je dossier :s
Ik vermoed dat er een technisch probleem aan gaande is met de (ré)activatie van je kaart.
Hopelijk is het nu in orde !
Rizlaine
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.