Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe abonnee.

Herman1
Beginnend Wegliefhebber

Goeiemorgen iedereen, ik heb op 20/02/2025 telefonisch de overstap gemaakt van Orange prepaid naar hey!Mobile. Na dit (- lange, 50 min.), vriendelijke telefoontje mocht ik via E-mail mijn contract voor 2 telefoonnummers, met nummerbehoud, en de dommicilieringsaanvraag ontvangen. So far so good… Ik veronderstel dat ik de laatste pagina van het contract alsook de dommicilieringsaanvraag moet ondertekenen en naar ergens terugsturen, maar naar waar kan ik nergens vinden of kijk ik erover.

Ik las ook dat de nummeroverdracht maar 1 dag mocht in beslag nemen. Tot op vandaag, 23/02/2025, kan ik nog steeds niet bellen via hey!Mobile. Ik veronderstel dat e.e.a. te maken heeft met het feit dat die 2 ondertekende pagina’s nog niet in het bezit zijn van hey!Mobile.

Wie kan het licht in de duisternis laten schijnen (en de telefoon laten rinkelen…)

Alvast bedankt en fijne zondag aan allen! Herman

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Krisja
Beginnend Backpacker

Ik ben dan toch maar eens terug door mijn Hey! mails gegaan en je krijgt inderdaad een afschrift van je nieuwe contract waar je onderaan moet tekenen. Maar door hun een mandaat te geven (zie in de tekst) is het volgens mij niet nodig dit terug te sturen. Alles berust op "ben je niet tevreden, dan mag en kan je alles stopzetten zonder reden" met andere woorden het is een stilzwijgend akkoord dat hier geldt en hoeft dus niet extra ondertekend te worden.
Ik hab alleszins niets teruggestuurd.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4

Krisja
Beginnend Backpacker

Bij mijn weten heb ik nooit ergens een formulier moeten terugsturen, zeker niet omdat je klant blijft binnen dezelfde organisatie. 
Kan je ondertussen al wel inloggen op je klantenpagina?

Wat ik ondertussen wel niet meer doe is een tijdsgebonden transactie starten net voor een weekend. Dossiers worden niet afgehandeld en blijven liggen tot maandag,... in de hoop dat iedereen terug start waar hij op vrijdag is geëindigd. Niet doen, begin een transactie (als het kan) altijd in het begin van de week.

Krisja
Beginnend Backpacker

Ik ben dan toch maar eens terug door mijn Hey! mails gegaan en je krijgt inderdaad een afschrift van je nieuwe contract waar je onderaan moet tekenen. Maar door hun een mandaat te geven (zie in de tekst) is het volgens mij niet nodig dit terug te sturen. Alles berust op "ben je niet tevreden, dan mag en kan je alles stopzetten zonder reden" met andere woorden het is een stilzwijgend akkoord dat hier geldt en hoeft dus niet extra ondertekend te worden.
Ik hab alleszins niets teruggestuurd.

Herman1
Beginnend Wegliefhebber

Bedankt voor je reactie Krisja, ik ben momenteel nog in Spanje tot as. do. 27/02, so no worries voor het ogenblik…; als het do. maar in orde is! Dat van dat mandaat heb ik waarschijnlijk over het hoofd gezien. Tja, 12 pag. voor een abo. van € 19,00 p.m.!!!. We wachten af. Fijne zondag!

Krisja
Beginnend Backpacker

@Herman1 Misschien kruisen we elkaar wel, wij vertrekken namelijk op 27/2 naar Spanje voor een drietal maanden...