Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement wijzigen lukt niet!!!! Wat een gedoe!!!!!

ctuxboy
Bewezen Wegliefhebber

Graag had ik een abonnement gewijzigd van Mobile L naar Mobile S, sinds twee weken, al oneindig veel pogingen ondernomen via de website, helaas lukt dit niet!
Al oneindig keer contact opgenomen via Social Media (chat). Na LANG wachten altijd hetzelfde 'riedeltje': Geef even uw gegevens? Altijd maar opnieuw en opnieuw en opnieuw....
Ook telefonisch.... laatst vond ik het zo frappant, dat ik de indruk had dat ze daar een 'poetsvrouw' even achter een PC hadden gezet. Die persoon was LETTERLIJK van niks op de hoogte, kon op niks inloggen en viel van de ene verbazing in de andere!!!!! Daarvoor moet je half uur aan de telefoon hangen om amper 10minuten een ONzinnig gesprek te hebben en altijd opnieuw je gegevens door te geven omdat je vh kastje naar de muur wordt gestuurd 🙈 en op het einde van de rit nog geen resultaat hebt bereikt!
Uiteindelijk was de medewerkster/poetsvrouw(?) zo blij dat ze het toch in orde kon brengen... , had ze me een bevestigignsmail gestuurd met de aanpassing vh abonnement, tenminste dat dacht ze, totdat ik de mail las, had ze gewoon mijn bestaand contract van augustus 24 opgestuurd zonder meer 😤
HOE KAN IK ALSNOG DIT ABONNEMENT WIJZIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 ANTWOORDEN 2

VossyGamer
Beginnend Backpacker

Hey,

Mijn handleiding staat al enige tijd op het forum: https://community.heytelecom.be/t5/Forum/Oplossing-quot-De-smartphone-en-of-het-abonnement-komen-nie...

VossyGamer

PS: Als dit antwoord je (een beetje) geholpen heeft, zou een kudo nice zijn!

ctuxboy
Bewezen Wegliefhebber

Bij deze een Kudo 😉
En bedankt voor je hulp.
Had idd al één en ander geprobeerd, ook via de smartphone/gsmnr waaraan het abonnement gekoppeld is (echtgenote). Jou stappenplan geprobeerd. Uitgelogd en opnieuw inloggen via SMS, maar negatief! Bij wijzigen abo lukt dit niet!!!
Dus oplossing is helaas geen garantie op slagen 😩
Ook al proberen in te loggen via Itsme, enz, enz,...
Volgens de chat, is dit een interne storing (zeggen ze), helaas is die storing al zeker twee weken.
Vorige week maandag (intussen week verder), hebben ze een dossier aangemaakt. Toch allemaal heel raar dat dit zolang moet duren, en ja heb wel rekening gehouden met de feestdagen die voor wat vertraging kunnen zorgen.
Om toch nog te eindigen met een positieve noot: op 20/12/24  voor mijn nr een SIMkaart aangevraagd; ontvangen op 03/01/2025 en direct activatie aangevraagd, en sinds vandaag 06/01/2025 is mijn SIM geactiveerd!