Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan mijn abonnement niet wijzigen

ray
Stapper

Hallo

Al een paar weken probeer ik mijn één van mijn abonnementen te wijzigen zonder success. Ik krijg geen melding maar zowieso kan ik op de "developer tools" het volgende bericht kijken:

 

 

Access to XMLHttpRequest at 'https://api.heytelecom.be/api/bff/tariffplan/v1/tariffplan?lang=nl&include=field_promotion,field_promotion_2_eshop,field__tariff_popup_details' from origin 'https://ecare.heytelecom.be' has been blocked by CORS policy: No 'Access-Control-Allow-Origin' header is present on the requested resource.

 

 

 

3 ANTWOORDEN 3

Dixit
Bewezen Wegliefhebber

Al je nummers zijn weliswaar in te zien via 1 account via het hoofdnummer, maar als je één van de andere abonnementen wil wijzigen, moet je apart met dat nummer en via de optie "SMS" inloggen. Heb je dat gedaan ?

Krisja
Ervaren Wegliefhebber

Kan je dat hoofdnummer ook aanpassen naar een ander nummer?

Hier staat niet mijn nummer als hoofdnummer, maar een minder gebruikt nummer. Op zich geen probleem, maar om mijn verbruikersgegevens te checken moet ik steeds overschakelen naar mijn nummer terwijl de data van het minder gebruikte nummer altijd zichtbaar is.

Dixit
Bewezen Wegliefhebber

Als je met het nummer van je voorkeur hebt ingelogd, dan is er in principe position switch. De tellers op het hoofdscherm zijn dan de tellers van dat nummer.

Overigens zijn mijn hoofdtellers al weken om zeep. 367 GB deze maand. Hoop het niet...

Tellers en Hey!... wil nog wel eens apart zijn.