14-01-2025 8h36 - bewerkt 14-01-2025 8h37
Deze fout doet zich al geruime tijd voor, denk een 2 tal maand ongeveer. Na de nieuwste update van Android op de Samsung Galaxy S24 Ultra.
Graag het nodige te doen, zie afbeelding welke fout ik precies ontvang:
op 15-01-2025 14h05
op 15-01-2025 15h12
Hallo @Rizlaine ,
De app is gedownload via 4G, en wat maakt dit nu uit? Ze is correct en goed geïnstalleerd vanuit de Google Playstore. Enkel opent de app niet zoals beschreven en screenshot weergeeft van fout melding. Er is een probleem met de ontwikkeling en compatibiliteit van de meest recente versie van Android op Samsung Galaxy S24 Ultra. Graag een vraag stellen die nuttig en relevant is aub.
Met vriendelijke groet,
Matthias Smet
15-01-2025 19h00 - bewerkt 15-01-2025 23h12
Wat het antwoord van @Rizlaine te maken heeft met je probleem begrijp ik ook niet zo goed ...
Dat de app niet geoptimaliseerd is voor Android 15 hoeft op zich niet meteen een probleem te betekenen, werkt de app voor de rest normaal of ondervind je ook problemen met het gebruik ervan?
Op IOS krijg ik al een tijdje de onderstaande foutmelding als ik mijn producten probeer te bekijken. Via de wifi van mijn Hey!-modem en ook na het uitschakelen van mijn VPN voor alle duidelijkheid.
Als ik op OK klik krijg ik mijn internetabonnement niet te zien maar de app werkt voor de rest wel normaal.
Aangezien ik correct gefactureerd word en alles wel normaal werkt via My Hey! maakte ik hier nog geen melding van, maar het zou handig zijn dat @Rizlaine bovenstaande probleempjes eens doorspeelt aan de bevoegde diensten.
Tot slot zou ik nog aan @Rizlaine en @Wendy willen vragen om dit voorstel van @morectus te overwegen, het zou de wachttijden via de andere kanalen van de klantendienst kunnen verkleinen en minder gefrustreerde klanten opleveren. Dit soort ideeën op de officiële manier aanbrengen zoals vermeld in deze post op de welkomstpagina van dit forum werkt helaas niet. De link geeft de volgende melding:
22-01-2025 8h07 - bewerkt 22-01-2025 8h07
Heb hetzelfde probleem, mijn vader ook. Heb het uiteindelijk doorgegeven via Messenger.
Dossier is er toen opgemaakt en twee dagen later kreeg ik een sms dat het probleem verholpen was. Misschien met een volgende app update?
22-01-2025 10h00 - bewerkt 22-01-2025 10h03
@Converted: Dus je kreeg een sms dat het probleem verholpen is maar bent aan het wachten op een app-update om het effectief te verhelpen?
@Rizlaine: Een app naar de juiste locatie van een API op een webserver laten verwijzen is op zich maar een paar minuutjes werk. Als jullie dit laten aanslepen tot iedere klant met een Iphone dit probleem gemeld heeft via de klantendienst zal het nog zeeeeeer lang duren tot de wachttijden er een enigszins normaal niveau bereiken.
op 22-01-2025 10h39
Heb dit 2 weken geleden uiteindelijk gemeld omdat de app denk ik al meer dan 2 maanden stuk is. Ergens begin vorige week gewoon zo een automatisch sms'je gekregen dat het probleem was opgelost. Wat ze daar juist mee bedoelen weet ik niet lol. Want het werkt nog steeds niet haha.
Van die app update was mijn eigen interpretatie van die standaard sms. Maar kan evengoed zijn dat ze niet eens doorhadden dat het effectief een probleem is. Heb wel dezelfde screenshot zoals jij toen doorgestuurd.
3 weken geleden
@KrisM Dit kreeg ik als reactie via Messenger: "Mijn excuses voor de late reactie. Er is een algemene storing. Je dossiernr ... wordt intern behandeld. Ik wil je vriendelijk vragen om geduld te hebben."
3 weken geleden
@KrisM Probleem van de ios app lijkt van de baan. Nu enkel nog het juiste abo tonen als je doorklikt naar de detailpagina (voor mensen met een 50gb abo die vroeger een 20gb abo hadden).
3 weken geleden
Bedankt om te laten weten, de API staat inderdaad weer waar de app ernaar zoekt. Een beetje een rare manier van werken als je het mij vraagt, systeembeheerders zijn meestal conservatiever in het aanbrengen van aanpassingen dan app-ontwikkelaars.
17-01-2025 13h20 - bewerkt 17-01-2025 13h23
Ik krijg geen foutmeldingen bij het openen van de Hey app op mijn Pixel 7 pro met Android 15. Wel nog steeds geen toegang tot MyHey helaas...
op 22-01-2025 12h22
Nu wel toegang tot MyHey, app werkt "normaal" op Android 15 bij mij.
op 22-01-2025 14h50
Op iOS toestellen nog steeds dezelfde problemen... 😖
2 weken geleden
Nu de overgang van de Orange Esim van mijn echtgenote ook in orde is gekomen kan ik bevestigen dat de app ook werkt op IOS 18.3, met wel dezelfde problemen als op Android ( en web?), bvb naar domiciliering overschakelen. Je kan ook de MyOrange app gebruiken na de overgang, met bijkomende(?) mogelijkheden.Geen idee of dat ook voor "nieuwe" klanten lukt...
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.