annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

My hey!-app in testfase

Nelson
Community Manager
Community Manager

Hallo jij!

Je hebt misschien de link naar onze My hey!-app gezien.

Laten we ons niet meeslepen, we zitten nog in de testfase. Er zullen enkele bugs en fouten zijn om op te lossen, voel je vrij om ze te delen en ik zal ze doorgeven aan wie het moet weten 😊.

Op dit moment heeft het geen zin om contact op te nemen met de klantendienst, want het is nog een testing-versie. We doen dit onder ons, ronden het af en ik kom uiteraard terug om een post te maken wanneer de app 100% klaar is!

Hier kan je de testen uitvoeren :

ios : https://testflight.apple.com/join/oKVgEdoi

Android : https://play.google.com/store/apps/details?id=be.heytelecom.myhey

Nelson

6 ANTWOORDEN 6

bert
Beginnend Wegliefhebber

Joepie! of nog niet helemaal...

De data in de app wijkt (voor mij) af van de verbruiksdata op de website. De app lijkt uiteindelijk ook niet meer als een verdoken browser. Ik moet elke keer opnieuw inloggen op de website (kan aan m'n instellingen liggen) en bijgevolg heeft de widget (nog) geen toegevoegde waarde.

Verder idee, storingen in het netwerk ook op de site van hey telecom weergeven. Vrijdagavond -> zaterdagochtend was er een storing in het 4G-net (heb ik uiteindelijk ergens op de site van orange moeten ontdekken). Opzoekwerk in de faq deed mij besluiten dat mijn sim defect was. Een nieuwe aanvragen via de site lukte niet vanwege een technisch probleem dat de aanvraag deed annuleren. Bijkomend was de melding dat de levering tot 5 werkdagen kan duren niet echt leuk om te lezen (zeker niet op een zaterdagochtend). Dat wil zeggen in het slechtste geval zowat een hele week zonder... Misschien de storingen ook op de site vermelden en de wijze om de sim te vervangen versnellen. Tot op heden nog nooit een defecte sim gehad maar als dit op zaterdag voorvalt en je moet een week wachten, dat zet aan tot denken... Maar zoals aangegeven uiteindelijk nog nooit zelf voorgehad.

Nelson
Community Manager
Community Manager

Hey! @bert,

Bedankt voor je feedback ! Het wordt doorgegeven 🙂

Wat met jou kaart en netwerk is gebeurd is echt niet leuk :s, het is allemaal doorgegeven ! Hopelijk is het intussen opgelost 🙂

Nelson

Yves
Expert
Expert

Dag @bert 

Bedankt voor jouw feedback op onze test app. Zoals je zelf gemerkt hebt, is deze app nog volop in ontwikkeling en nog niet helemaal klaar voor het grote publiek. 

In verband met het afwijken van de verbruikersdata; dit is voor ons een bekend probleem. Kan je me vertellen of je verbruik in de app op 0 blijft staan, terwijl je toch verbruikt?

Het telkens opnieuw moeten inloggen ligt niet aan jouw instellingen; voor onze tests hebben we het bewust zo ingesteld. Dit zal niet het geval zijn als de app uit z'n testfase komt.

Ik kan je vertellen dat enkel de login (voorlopig) gebruikt maakt van de in-app broswer, maar dat de rest weldegelijk een "echte app" is.

 

bert
Beginnend Wegliefhebber

Hey @Nelson het probleem van de sim lag uiteindelijk aan het netwerk waarop storingen opgetreden zijn. Dit kon ik wel (ergens) op de site van Orange vinden maar niet op deze van Hey Telecom. Maar gelukkig was het dus geen probleem met m'n sim.

Dag @Yves, bedankt voor je reactie 🙂 In de app staan het verbruik van 'onbeperkt bellen' en 'onbeperkt sms'en' op 61min en 10 sms.Dit komt overeen met de verbruiksgegevens op de website.

Via de app staat het dataverbruik op 6,3GB, echter via de website staat dit op 8,85GB. Hier zit dus nog iets niet helemaal juist.

De app ziet er wel al goed uit en is (voor mij) zeker een toegevoegde waarde.

Yves
Expert
Expert

Dag @bert 

Zit je op iOS? 

We hebben een nieuwe versie die normaal gezien het verschil in verbruik tussen app en web oplost.
Ook de FAQ is beschikbaar.

Downloaden kan hier:
https://testflight.apple.com/join/oKVgEdoi

 

bert
Beginnend Wegliefhebber

Dag @Yves ,

 

ik ben een android gebruiker 🙂