16-06-2022 16h39 - bewerkt 21-06-2022 10h07
Hallo jij!
Je hebt misschien de link naar onze My hey!-app gezien.
Laten we ons niet meeslepen, we zitten nog in de testfase. Er zullen enkele bugs en fouten zijn om op te lossen, voel je vrij om ze te delen en ik zal ze doorgeven aan wie het moet weten 😊.
Op dit moment heeft het geen zin om contact op te nemen met de klantendienst, want het is nog een testing-versie. We doen dit onder ons, ronden het af en ik kom uiteraard terug om een post te maken wanneer de app 100% klaar is!
Hier kan je de testen uitvoeren :
ios : https://testflight.apple.com/join/oKVgEdoi
Android : https://play.google.com/store/apps/details?id=be.heytelecom.myhey
Nelson
op 18-06-2022 22h40
Joepie! of nog niet helemaal...
De data in de app wijkt (voor mij) af van de verbruiksdata op de website. De app lijkt uiteindelijk ook niet meer als een verdoken browser. Ik moet elke keer opnieuw inloggen op de website (kan aan m'n instellingen liggen) en bijgevolg heeft de widget (nog) geen toegevoegde waarde.
Verder idee, storingen in het netwerk ook op de site van hey telecom weergeven. Vrijdagavond -> zaterdagochtend was er een storing in het 4G-net (heb ik uiteindelijk ergens op de site van orange moeten ontdekken). Opzoekwerk in de faq deed mij besluiten dat mijn sim defect was. Een nieuwe aanvragen via de site lukte niet vanwege een technisch probleem dat de aanvraag deed annuleren. Bijkomend was de melding dat de levering tot 5 werkdagen kan duren niet echt leuk om te lezen (zeker niet op een zaterdagochtend). Dat wil zeggen in het slechtste geval zowat een hele week zonder... Misschien de storingen ook op de site vermelden en de wijze om de sim te vervangen versnellen. Tot op heden nog nooit een defecte sim gehad maar als dit op zaterdag voorvalt en je moet een week wachten, dat zet aan tot denken... Maar zoals aangegeven uiteindelijk nog nooit zelf voorgehad.
op 20-06-2022 10h15
Hey! @bert,
Bedankt voor je feedback ! Het wordt doorgegeven 🙂
Wat met jou kaart en netwerk is gebeurd is echt niet leuk :s, het is allemaal doorgegeven ! Hopelijk is het intussen opgelost 🙂
Nelson
op 20-06-2022 12h18
Dag @bert
Bedankt voor jouw feedback op onze test app. Zoals je zelf gemerkt hebt, is deze app nog volop in ontwikkeling en nog niet helemaal klaar voor het grote publiek.
In verband met het afwijken van de verbruikersdata; dit is voor ons een bekend probleem. Kan je me vertellen of je verbruik in de app op 0 blijft staan, terwijl je toch verbruikt?
Het telkens opnieuw moeten inloggen ligt niet aan jouw instellingen; voor onze tests hebben we het bewust zo ingesteld. Dit zal niet het geval zijn als de app uit z'n testfase komt.
Ik kan je vertellen dat enkel de login (voorlopig) gebruikt maakt van de in-app broswer, maar dat de rest weldegelijk een "echte app" is.
op 20-06-2022 23h10
Hey @Nelson het probleem van de sim lag uiteindelijk aan het netwerk waarop storingen opgetreden zijn. Dit kon ik wel (ergens) op de site van Orange vinden maar niet op deze van Hey Telecom. Maar gelukkig was het dus geen probleem met m'n sim.
Dag @Yves, bedankt voor je reactie 🙂 In de app staan het verbruik van 'onbeperkt bellen' en 'onbeperkt sms'en' op 61min en 10 sms.Dit komt overeen met de verbruiksgegevens op de website.
Via de app staat het dataverbruik op 6,3GB, echter via de website staat dit op 8,85GB. Hier zit dus nog iets niet helemaal juist.
De app ziet er wel al goed uit en is (voor mij) zeker een toegevoegde waarde.
op 21-06-2022 9h28
Dag @bert
Zit je op iOS?
We hebben een nieuwe versie die normaal gezien het verschil in verbruik tussen app en web oplost.
Ook de FAQ is beschikbaar.
Downloaden kan hier:
https://testflight.apple.com/join/oKVgEdoi
op 21-06-2022 10h37
26-06-2022 21h58 - bewerkt 28-06-2022 7h39
hey!
We hebben weer een nieuwe versie klaar voor test.
Android gebruikers kunnen de app automatisch downloaden. Voor iOS kan je de volgende link gebruiken:
https://testflight.apple.com/join/we7tliYB
Yves
op 27-06-2022 11h04
Yesss!
op 27-06-2022 22h04
De link voor iOS werkt niet…
op 28-06-2022 7h40
Link werd aangepast! Wel rechtstreeks openen op je iPhone!
27-06-2022 17h12 - bewerkt 27-06-2022 17h13
@Yves, verbruik staan gelijk op app en site 🙂
Enkel in mijn (android)versie staat er geen aantal dagen over. De tekst 'dagen over' staat er wel, het aantal dagen (nog) niet 🙂
Voor de rest ziet alles er goed uit.
op 07-07-2022 9h55
Ik wil even een bug doorgeven.
Als ik in de app naar mijn verbruik kijk dan zie ik dat de balk van het roamingverbruik gelijk loopt met het nationaal verbruik. Dit terwijl ik afgelopen maand niet in het buitenland ben geweest.
op 07-07-2022 10h19
hey! @cedje
Bedankt voor deze melding. Ik contacteer je via prive bericht om wat meer gegevens op te vragen!
op 08-07-2022 10h33
Dag @cedje
Het probleem is gevonden en opgelost!
Op https://ecare.heytelecom.be is het reeds opgelost; de fix voor de app zit in de volgende test release (hopelijk dit weekend!)
Bedankt voor het melden van deze bug en onze app te helpen verbeteren!
Yves
op 19-07-2022 9h48
hey! @cedje
Ook in de nieuwe versie van de app kan je nu het juiste vebruik zien!
Controleer je even of alles naar wens is?
19-07-2022 10h20 - bewerkt 19-07-2022 10h21
Dag Yves, in de nieuwe versie van de app heb ik hetzelfde probleem helaas :-(.
op 26-07-2022 23h13
Wanneer komt de officiële app?
op 29-09-2022 20h48
Hey, is er al een app voor iOS ?
op 30-09-2022 8h49
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.