Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

App werkt niet meer op nieuwste Android versie.

matthias_smet
Beginnend Wegliefhebber

Deze fout doet zich al geruime tijd voor, denk een 2 tal maand ongeveer. Na de nieuwste update van Android op de Samsung Galaxy S24 Ultra.

Graag het nodige te doen, zie afbeelding welke fout ik precies ontvang:

1000159075.jpg

3 ANTWOORDEN 3

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @matthias_smet ,

Heb je de app gedownload via je 4G en niet via wifi?

Rizlaine

matthias_smet
Beginnend Wegliefhebber

Hallo @Rizlaine ,

De app is gedownload via 4G, en wat maakt dit nu uit? Ze is correct en goed geïnstalleerd vanuit de Google Playstore. Enkel opent de app niet zoals beschreven en screenshot weergeeft van fout melding. Er is een probleem met de ontwikkeling en compatibiliteit van de meest recente versie van Android op Samsung Galaxy S24 Ultra. Graag een vraag stellen die nuttig en relevant is aub.

Met vriendelijke groet,

Matthias Smet

KrisM
Aspirant Wegliefhebber

Wat het antwoord van @Rizlaine te maken heeft met je probleem begrijp ik ook niet zo goed ...

Dat de app niet geoptimaliseerd is voor Android 15 hoeft op zich niet meteen een probleem te betekenen, werkt de app voor de rest normaal of ondervind je ook problemen met het gebruik ervan?

Op IOS krijg ik al een tijdje de onderstaande foutmelding als ik mijn produkten probeer te bekijken. Via de wifi van mijn Hey!-modem en ook na het uitschakelen van mijn VPN voor alle duidelijkheid.

app_error.png

Als ik op OK klik krijg ik mijn internetabonnement niet te zien maar de app werkt voor de rest wel normaal.

screen.png

Aangezien ik correct gefactureerd word en alles wel normaal werkt via My Hey! maakte ik hier nog geen melding van, maar het zou handig zijn dat @Rizlaine bovenstaande probleempjes eens doorspeelt aan de bevoegde diensten.

Tot slot zou ik nog aan @Rizlaine en @Wendy willen vragen om dit voorstel van @morectus te overwegen, het zou de wachttijden via de andere kanalen van de klantendienst kunnen verkleinen en minder gefrustreerde klanten opleveren. Dit soort ideeën op de officiële manier aanbrengen zoals vermeld in deze post  op de welkomstpagina van dit forum werkt helaas niet. De link geeft de volgende melding:

error.png