Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verbruik?

cadsite
Aspirant Wegliefhebber

Zowel mijn dochter als ik krijgen via de app en op PC al meer dan een week ons verbruik niet meer te zien.
OK, we krijgen veel data, maar ik wil toch graag nakijken dat ik niet over de limiet ga...

cadsite_0-1724055933941.png

 

6 ANTWOORDEN 6

VossyGamer
Ervaren Wegliefhebber

Hey,

Ik heb helaas al een hele tijd hetzelfde voor. Ik stuurde een bericht naar de klantendienst en kreeg het onderstaande antwoord:

VossyGamer_0-1724063579175.png
Hopelijk wordt het snel opgelost. 

@Rizlaine, zou jij een idee hebben wat de oorzaak hiervan is, en wanneer het opgelost zou zijn? Misschien is het dan ook handig om in de toekomst blokkering buiten bundel aan te bieden. Want dit kan bij Orange ook. Merci!

VossyGamer


PS: Als dit antwoord je (een beetje) geholpen heeft, zou een kudo nice zijn!

RedsFan
Bewezen Wegliefhebber

Dit weekend hebben ze voor mij ook een dossier geopend voor het niet kunnen raadplegen verbruik en producten, het is idd al meer dan een week dat men niets kan zien.

Hallo,

Er is een open incident, we proberen zo snel mogelijk een oplossing te vinden. onze excuses voor het ongemak!

Rizlaine

RedsFan
Bewezen Wegliefhebber

Sinds donderdag avond werkt het weer. 👍

Gaia
Ervaren Wegliefhebber

Ikzelf werk gewoon met een data verbruiksmeter waar ik mijn maximaal gb data heb ingestoken en dus naar beneden telt

Wordt gereset op de dag van de nieuwe maand 

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Gaia ,

Bedankt voor je hulp!

Rizlaine