maandag
Gisteren bericht ontvangen dat ik ineens(!) €60 euro boven mijn abonnement verbruikt had. Zomaar 395 GB e tra terwijl ik er normaal amper 10 gebruik. Kunnen 10 minuutjes Zwitserland dit enorme verschil verklaren? Details hiervan kan ik op MyHey! niet vinden. Na een uur telefonisch contact proberen te krijgen met de klantendienst heb ik ingehaakt. Na amper twee maanden al ontgoochelde klant... of is hier wat anders aan de hand?
Pat Leysen
maandag
Ik dacht dat voor Zwitserland 0,01€/Mb geteld werd. Dat is dus 10€/Gb.
Ja, dat loopt snel op....
maandag
Wat de ontgoocheling betreft, die meerprijs om buiten de Europese unie te bellen, sms'en of surfen betaal je bij elke andere provider. er zijn er zelfs die je niet eerst waarschuwen dat je al aan +60€ zit.
Dat bedrag kan je trouwens verlagen in je settings naar (ik dacht) 25€.
dinsdag
Dankjewel Krisja. Meerprijs in Zwitserland is normaal. Eigen schuld dikke bult. Daar gaat het me niet om. Maar hoe kan deze gigantische hoeveelheid data op 10 minuten binnenkomen??? Et moet wat anders aan de hand zijn denk ik dan…
dinsdag
Met 10€/Gb zit je aan slechts 6Gb verbruik voor die 60€. hoe snel je verbinding was in Zwitserland is moeilijk te achterhalen.
Die 395Gb is natuurlijk onzin. De verklaring hiervoor moet ik je schuldig blijven...
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.