Aspirant Wegliefhebber

 • 

5  messages

lundi 19 août 2024 08:21

verbruik?

Zowel mijn dochter als ik krijgen via de app en op PC al meer dan een week ons verbruik niet meer te zien.
OK, we krijgen veel data, maar ik wil toch graag nakijken dat ik niet over de limiet ga...

cadsite_0-1724055933941.png

 

Aspirant Hiker

 • 

125  messages

il y a 1 an

Hey,

Ik heb helaas al een hele tijd hetzelfde voor. Ik stuurde een bericht naar de klantendienst en kreeg het onderstaande antwoord:

VossyGamer_0-1724063579175.png
Hopelijk wordt het snel opgelost. 

@Rizlaine, zou jij een idee hebben wat de oorzaak hiervan is, en wanneer het opgelost zou zijn? Misschien is het dan ook handig om in de toekomst blokkering buiten bundel aan te bieden. Want dit kan bij Orange ook. Merci!

VossyGamer

Wandelaar

 • 

40  messages

Dit weekend hebben ze voor mij ook een dossier geopend voor het niet kunnen raadplegen verbruik en producten, het is idd al meer dan een week dat men niets kan zien.

Community Manager

 • 

1.8K  messages

Hallo,

Er is een open incident, we proberen zo snel mogelijk een oplossing te vinden. onze excuses voor het ongemak!

Rizlaine

Wandelaar

 • 

40  messages

Sinds donderdag avond werkt het weer. 👍

Aspirant Hiker

 • 

59  messages

il y a 1 an

Ikzelf werk gewoon met een data verbruiksmeter waar ik mijn maximaal gb data heb ingestoken en dus naar beneden telt

Wordt gereset op de dag van de nieuwe maand 

Community Manager

 • 

1.8K  messages

Hallo @Gaia ,

Bedankt voor je hulp!

Rizlaine