op 19-08-2024 10h21
Zowel mijn dochter als ik krijgen via de app en op PC al meer dan een week ons verbruik niet meer te zien.
OK, we krijgen veel data, maar ik wil toch graag nakijken dat ik niet over de limiet ga...
op 19-08-2024 12h33
Hey,
Ik heb helaas al een hele tijd hetzelfde voor. Ik stuurde een bericht naar de klantendienst en kreeg het onderstaande antwoord:
Hopelijk wordt het snel opgelost.
@Rizlaine, zou jij een idee hebben wat de oorzaak hiervan is, en wanneer het opgelost zou zijn? Misschien is het dan ook handig om in de toekomst blokkering buiten bundel aan te bieden. Want dit kan bij Orange ook. Merci!
VossyGamer
op 19-08-2024 22h15
Dit weekend hebben ze voor mij ook een dossier geopend voor het niet kunnen raadplegen verbruik en producten, het is idd al meer dan een week dat men niets kan zien.
op 21-08-2024 10h58
Hallo,
Er is een open incident, we proberen zo snel mogelijk een oplossing te vinden. onze excuses voor het ongemak!
Rizlaine
op 23-08-2024 23h16
Sinds donderdag avond werkt het weer. 👍
op 20-08-2024 0h32
Ikzelf werk gewoon met een data verbruiksmeter waar ik mijn maximaal gb data heb ingestoken en dus naar beneden telt
Wordt gereset op de dag van de nieuwe maand
op 28-08-2024 11h26
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.