op 16-10-2024 15h56
Goede middag
Op 19/09/2024 heb ik aan Hey gevraagd om een mobiel nummer van men operator over te nemen
Een dag later ontving ik een sim kaart , ik kon die niet valideren
Dat melde ik aan de klantendienst
In tussen zijn al 3 andere dossiers opgemaakt om het probleem te lossen
Men vraagt steeds wat geduld te hebben
we zijn een maand verder er is nog steeds geen oplossing.....
op 21-10-2024 19h31
Hey,
Misschien kun je beter via telefoon (0 800 855 19) contact opnemen in plaats van via Facebook. Als je nog steeds geen antwoord krijgt, zou je een klacht kunnen indienen bij de Ombudsdienst voor Telecom.
Hopelijk helpt dit!
VossyGamer
een maand geleden
Dag @terchnicus_mobi ,
Is het ondertussen al geactiveerd? Indien niet, neem dan zeker opnieuw contact op met de klantendienst van Hey via Facebook of de chatbot op de website. Het duurt langer dan het zou moeten, dus je zou hen moeten vragen waarom het zo lang duurt, er moet een specifieke reden zijn.
Groetjes,
YousraB
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.