Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

overdracht mobiel nummer lukt niet

terchnicus_mobi
Aspirant Wegliefhebber

Goede middag

Op 19/09/2024 heb ik aan Hey gevraagd om een mobiel nummer van men operator over te nemen

Een dag later ontving ik een sim kaart , ik kon die niet valideren

Dat melde ik aan de klantendienst

In tussen zijn al 3 andere dossiers opgemaakt om  het probleem te lossen

Men vraagt steeds wat geduld te hebben

we zijn een maand verder er is nog steeds geen oplossing.....

2 ANTWOORDEN 2

VossyGamer
Ervaren Wegliefhebber

Hey,

Misschien kun je beter via telefoon (0 800 855 19) contact opnemen in plaats van via Facebook. Als je nog steeds geen antwoord krijgt, zou je een klacht kunnen indienen bij de Ombudsdienst voor Telecom.

Hopelijk helpt dit!

VossyGamer


PS: Als dit antwoord je (een beetje) geholpen heeft, zou een kudo nice zijn!

YousraB
Moderator
Moderator

Dag @terchnicus_mobi , 

Is het ondertussen al geactiveerd? Indien niet, neem dan zeker opnieuw contact op met de klantendienst van Hey via Facebook of de chatbot op de website. Het duurt langer dan het zou moeten, dus je zou hen moeten vragen waarom het zo lang duurt, er moet een specifieke reden zijn.

Groetjes, 

 

YousraB