op 05-12-2023 17h22
Beste zit nog steeds te wachten op mijn simkaart klant nr 18382689 denk dat ik misschien de fout weet huis nr is 103 bus 3 en niet 1033
op 05-12-2023 20h21
Hallo @sat,
oeps 😞
Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via chat, Facebook of Instagram om te vragen of we je een nieuwe simkaart kunnen sturen 😉
op 07-12-2023 9h46
Als die zouden reageren tenminste, ik weet niet waarom, maar al een week is de chat dood en antwoordt er niemand via de website of via Messenger. Ik probeer al dagen van Orange naar hey te gaan, maar dat gaat gewoon niet, dit zou nochtans een simpele muisklik vereisen omdat ik bij Orange zit. 🙄
op 06-12-2023 20h18
Wat zou er misgelopen zijn met de "levering van de SIM kaart binnen 48u door BPost" zoals vermeld op bestelling van 27/11/2023? Heden 6 december 2023 hebben ik die nog niet ontvangen. Eerder vandaag (17:49) heb ik dit ook via chat doorgegeven. In chat kregen ik uiteindelijk bericht "Ga niet weg 😉, mijn collega pakt dit zodadelijk op." maar uiteindelijk dienden we te antwoorden met "Excuseert u mij, maar na meer dan 20 minuten wachten op uw collega die dit 'zodadelijk' op pakt, dien ik deze chat toch te verlaten. Gelieve me verder via email op de hoogte te houden. Dank alvast."
Zijn er verklaringen waarom berichten in dit forum gewijzigd of verwijderd worden? Bij de 2 berichten die ik plaatste, werd er 1 gewijzigd (laatst door @Rizlaine) en 1 verwijderd.
Ik hoop dat er logische verklaringen zijn en kijk uit naar oplossingen.
Het beste voor allen.
op 11-12-2023 15h41
Hallo @JA ,
Ik heb het mobiele nummer uit je bericht verwijderd omdat dit op de openbare pagina stond.
Voor jouw simkaartprobleem, kan je contact met ons opnemen via Facebook of Instagram? Mijn collega's kunnen het voor je verder bekijken
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.