Beginnend Wegliefhebber
•
3 messages
nog steeds geen simkaart gehad
Beste zit nog steeds te wachten op mijn simkaart klant nr 18382689 denk dat ik misschien de fout weet huis nr is 103 bus 3 en niet 1033
Beginnend Wegliefhebber
•
3 messages
Beste zit nog steeds te wachten op mijn simkaart klant nr 18382689 denk dat ik misschien de fout weet huis nr is 103 bus 3 en niet 1033
Rizlaine
Community Manager
•
1.8K messages
Hallo @sat,
oeps 😞
Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via chat, Facebook of Instagram om te vragen of we je een nieuwe simkaart kunnen sturen 😉
1
0
JA
Aspirant Wegliefhebber
•
3 messages
Hi @sat en @Rizlaine
Wat zou er misgelopen zijn met de "levering van de SIM kaart binnen 48u door BPost" zoals vermeld op bestelling van 27/11/2023? Heden 6 december 2023 hebben ik die nog niet ontvangen. Eerder vandaag (17:49) heb ik dit ook via chat doorgegeven. In chat kregen ik uiteindelijk bericht "Ga niet weg 😉, mijn collega pakt dit zodadelijk op." maar uiteindelijk dienden we te antwoorden met "Excuseert u mij, maar na meer dan 20 minuten wachten op uw collega die dit 'zodadelijk' op pakt, dien ik deze chat toch te verlaten. Gelieve me verder via email op de hoogte te houden. Dank alvast."
Zijn er verklaringen waarom berichten in dit forum gewijzigd of verwijderd worden? Bij de 2 berichten die ik plaatste, werd er 1 gewijzigd (laatst door @Rizlaine) en 1 verwijderd.
Ik hoop dat er logische verklaringen zijn en kijk uit naar oplossingen.
Het beste voor allen.
1
0