Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

extra abonnement aankoop

Nazli
Beginnend Wegliefhebber

Ik heb meer dan 24 uur geleden een extra abonnement aangekocht omdat ik meer verbruik nodig heb dan dat ik nu heb. Het zou normaal gezien al gisteren geactiveerd moeten zijn maar ik heb nog niks gekregen.

5 ANTWOORDEN 5

morectus
Bewezen Wegliefhebber

Beste Nazli,

Heb je al een bevestiging ontvangen dat je abonnement is aangepast?

Als dit al gebeurd is en het is nog niet veranderd raad ik je aan om met de klantendienst contact op te nemen. (Best via sociale media)

Als je dit nog niet hebt gekregen raad ik je aan om te wachten tot morgen. Hey laat je altijd weten of de verandering gebeurd is. Moest er morgen nog steeds niets gebeurd zijn dan kan je ook hiervoor contact opnemen met de klantendienst.

 

Met vriendelijke groeten

Morectus

VossyGamer
Aspirant Backpacker

Hey @Nazli,

Het klopt inderdaad wat @morectus zegt. Na hoogstens 24u moet je onderstaande e-mail krijgen:

VossyGamer_0-1746463243006.png

VossyGamer


✔ Geholpen? Markeer als oplossing. | Kudo? Altijd welkom! 😉 | hey!-kenner, geen medewerker

Gaia
Ervaren Wegliefhebber

Gsm herstart wil soms ook helpen 

YannickV
Moderator
Moderator

Hey Nazli, heb je ondertussen je bevestigingsmail al ontvangen?

RedsFan
Bewezen Wegliefhebber

Kan je dan gewoon geen hoger abo nemen waarmee je genoeg data hebt ipv een extra abo ? vb L of XL

Productnaam invoeren