een week geleden - laatst bewerkt een week geleden
Op 15 januari ben ik overgestapt van BASE naar een hey! mobile S abonnement. De overstap verliep vlot, maar bijna anderhalve maand later heb ik nog steeds geen enkele factuur ontvangen. Wanneer mag ik een eerste factuur
verwachten? Er staat nog steeds 'Je hebt nog geen factuur' in mijn hey! portaal en ik heb ook nog niks via sms of e-mail ontvangen.
Ik heb al meermaals via chat hierop een antwoord proberen te krijgen, maar er wordt nooit op mijn berichten gereageerd.
Alvast bedankt voor de verduidelijking.
dinsdag
Nog even geduld ... uw eerste factuur komt eraan. Ik had na mijn overstap hetzelfde probleem en ook voor mij was het een eerste onaangename kennismaking met de webchat. Die is inderdaad om darmklachten van te krijgen.
dinsdag
Hey Ninoa, voor onze chatbot dient de pagina open te blijven omdat deze anders wordt afgesloten.
Je eerste factuur is Pro Rata en deze komt afhankelijk van de facturatiecyclus waarin deze bevindt.
dinsdag
Ik ben me ervan bewust dat ik de pagina niet mag sluiten, en elke dag laat ik de chat openstaan terwijl ik aan het werken ben, maar er komt gewoon nooit een antwoord.
Goed, toch bedankt voor de geruststelling. Dan wacht ik nog even op die factuur.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.