op 26-09-2024 9h30
Kan iemand mij vertellen hoe ik in contact kan komen met de klantendienst van 'Hey'?
Ik vind geen klachtenformulier terug, geen telefoon nummer of e-mail adres, geen adres waarop ik een brief kan sturen.... enkel een chatbox waar geen reactie komt....
Thanks!
Opgelost! Ga naar oplossing.
26-09-2024 13h46 - bewerkt 26-09-2024 13h48
De klantendienst van Hey! is 100% digitaal. Indien je geen reactie krijgt op de chat, kan je contact opnemen via Messenger, Instagram of op X.
Groetjes,
YousraB 🙂
op 26-09-2024 11h08
Net dezelfde ervaring, ik denk dat ik mijn aanvraag terug ga intrekken, dit lijkt me een bedrijf die dit niet aankan - in tegenstelling tot mijn provider tot nu toe mobilevikings!
26-09-2024 13h46 - bewerkt 26-09-2024 13h48
op 26-09-2024 19h49
Dag Yousrab, Ik heb via Instagram geprobeerd, geen reactie na enkele uren.
Wat loopt er fout bij hey!, als nieuwe klanten voor hun eerste ervaring een doodse stilte krijgen...
En als ik via messenger moet, is daar een helpdesk contact? Niet gevonden
Kris
op 27-09-2024 11h25
Dag @krisdne ,
Heb je ondertussen al een reactie ontvangen? Het kan voorkomen dat je langer moet wachten op een reactie, vooral wanneer het erg druk is op de kanalen. Kan je mij je Instagram profiel geven? Dan kan ik nakijken of we je bericht goed hebben ontvangen.
Je kan gewoon een privébericht sturen via Messenger, en een collega van de klantendienst zal je verder helpen.
Groetjes,
YousraB 🙂
op 27-09-2024 11h15
Ik heb geen messenger, instagram of X account. Hoe kan Hey ik dan contacteren?
op 27-09-2024 11h32
Dag @Eddy ,
Hey! heeft ook een chatbot op de website https://www.heytelecom.be/nl.
Groetjes,
YousraB 🙂
op 27-09-2024 12h04
We hebben al geprobeerd via de chatbox maar geen reactie na bijna 50 minuten wachten.
Onze enige vraag is eigenlijk het activeren van toegang tot speciale sms nummers voor onze abonnementen.
op 27-09-2024 12h40
Dag @Eddy ,
Wij bieden hier geen klantenservice, je moet hiervoor de klantendienst contacteren. Ik raad je aan om het via sociale media te proberen.
Groetjes,
YousraB 🙂
op 30-09-2024 11h11
IMPOSSIBLE DE VOUS ATTEINDRE
op 01-10-2024 17h15
Bonjour @GIGI ,
Je suis désolée que vous n'arriviez pas à joindre le service client Hey ! Vous devriez essayer de les contacter sur Facebook ou Instagram.
PS : Juste pour votre information, c'est le forum néerlandais ici, et nous avons également un forum en français.
Bien à vous,
YousraB 😊
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.