@YousraB Dag YousraB.Ik heb na vruchteloos uren met de chat te proberen, jouw suggestie om via Facebook te gaan gevolgd, en dit is wel correct verlopen. Toch even checken of de "chat" functie wel een goed idee is, als je daar totaal geen hulp krijgt....
Dag Jova.Ik heb al enkele switches van provider meegemaakt, maar orange en hey! breken alle records qua stilzwijgen en onbereikbaar zijn. Je kan alleen digitaal reageren, maar de chat is een chatbot en na uren wachten had ik enkele ogenblikken een pe...
Dag Yousrab, Ik heb via Instagram geprobeerd, geen reactie na enkele uren.Wat loopt er fout bij hey!, als nieuwe klanten voor hun eerste ervaring een doodse stilte krijgen...En als ik via messenger moet, is daar een helpdesk contact? Niet gevondenKri...
Net dezelfde ervaring, ik denk dat ik mijn aanvraag terug ga intrekken, dit lijkt me een bedrijf die dit niet aankan - in tegenstelling tot mijn provider tot nu toe mobilevikings!