Klantendienst onbereikbaar
De klantendienst reageert niet op mijn vragen via de chat op de site en facebook, zelfs niet na uren wachten op antwoord. Hoe kan ik op een andere manier contact opnemen met de klantendienst?
De klantendienst reageert niet op mijn vragen via de chat op de site en facebook, zelfs niet na uren wachten op antwoord. Hoe kan ik op een andere manier contact opnemen met de klantendienst?
Als ik in log op MyHey! dan laadt de 'mijn verbruik' pagina niet in? Het blijft draaien. Ik vermoed dat er nog aan gewerkt wordt?
Hallo jij! Je hebt misschien de link naar onze My hey!-app gezien. Laten we ons niet meeslepen, we zitten nog in de testfase. Er zullen enkele bugs en fouten zijn om op te lossen, voel je vrij om ze te delen en ik zal ze doorgeven aan wie het moet we...
Hallo daar, Je krijgt misschien een paar meldingen tegelijk... We zijn de badges aan het activeren, we belonen je graag voor je deelname P.S. : We weten dat ze echt niet top zijn, we wachten op je feedback hierover om ze nog beter te maken. Nelson
Vergeet niet om je labels te selecteren ;)
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
5 | |
4 | |
4 | |
2 |
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.