op 05-04-2024 8h47
Reeds twee weken bezig om 3 abonnementen aan te gaan bij Hey. Eentje is doorgekomen de andere niet. Steeds moet ik na lang wachten contact opnemen via Chat, zelden kom er een medewerker. Als er iemand komt wordt me beloofd dat het in orde komt. Er is 4 dagen geleden een dossier opgemaakt en alweer zou het binnen 48u in orde komen. Niks...4 dagen later.
Ik heb de bewijzen in mail dat de bestelling is aangekomen bij Hey. Ik verwacht dus ook dat ze het in orde maken aan de promo prijs. Maar als er geen medewerker op de chat komt, bij wie kan ik dan nog terecht?
Stilaan begin ik wel boos te worden en onbegrip dat dit zelfs kan.
op 08-04-2024 15h35
Hey Bijouxxx, ik heb je al geantwoord op je andere post op het forum en ik zie dat het over hetzelfde onderwerp gaat. Daarom ga ik het je nogmaals vragen om contact op te nemen met Hey! via de social media.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.