op 05-04-2024 8h42
Reeds twee weken bezig om 3 abonnementen aan te gaan bij Hey. Eentje is doorgekomen de andere niet. Steeds moet ik na lang wachten contact opnemen via Chat, zelden kom er een medewerker. Als er iemand komt wordt me beloofd dat het in orde komt. Er is 4 dagen geleden een dossier opgemaakt en alweer zou het binnen 48u in orde komen. Niks...4 dagen later.
Ik heb de bewijzen in mail dat de bestelling is aangekomen bij Hey. Ik verwacht dus ook dat ze het in orde maken aan de promo prijs. Maar als er geen medewerker op de chat komt, bij wie kan ik dan nog terecht?
Stilaan begin ik wel boos te worden en onbegrip dat dit zelfs kan.
op 08-04-2024 15h30
Hey Bijouxxx, ik begrijp dat de wachttijd wel eens lang kan zijn op de chatbot. Heb je al geprobeerd om contact te leggen met Hey! via een social media kanaal?
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.