Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verbruik internet

KorneelS
Aspirant Wegliefhebber

 

Dag iedereen. 

Ik heb volgende vraag.

Kan iemand zijn verbruik zien (internet)?

Ik weet wel dat we ongelimiteerd internet hebben maar soms is het wel eens interessant om te weten wat we verbruikt hebben op een maand. 

Op dit moment zie ik  0GB staan bij mij verbruiksgegevens in de hey mobile app.

Ik zie ook bij mijn verbruik in detail contract 1-1-1970 tem 1-1-1970 staan.... ?

Na controle van mijn factuur zie ik het volgende staan:

Verbruik abonnement Om technische redenen kon je surfvolume van de afgelopen maand niet worden berekend. Onze excuses voor het ongemak

1000004095.jpg

Mvg Korneel 

 

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

VossyGamer
Ervaren Wegliefhebber

Hey,

Het zou inderdaad leuk zijn om je verbruik ook via de app & website te kunnen volgen.

Maar wist je dat je dit wel degelijk kan zien? Dit via de URL van je modem: 192.168.0.1.

Als je inlogt met de inloggegevens (die op de modem staan, en die je op een sticker kreeg met daarop een QR-code) inlogt, kan je naar onder scrollen op de "Overzicht" pagina, en zo je verbruik zien sinds de modem is ingeschakeld.

VossyGamer_0-1729531136904.png

VossyGamer


PS: Als dit antwoord je (een beetje) geholpen heeft, zou een kudo nice zijn!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4

RedsFan
Bewezen Wegliefhebber

Ik kan het ook niet zien, is natuurlijk wel handig als je een metertje hebt maar het moet wel werken en dat doet het niet......

VossyGamer
Ervaren Wegliefhebber

Hey,

Het zou inderdaad leuk zijn om je verbruik ook via de app & website te kunnen volgen.

Maar wist je dat je dit wel degelijk kan zien? Dit via de URL van je modem: 192.168.0.1.

Als je inlogt met de inloggegevens (die op de modem staan, en die je op een sticker kreeg met daarop een QR-code) inlogt, kan je naar onder scrollen op de "Overzicht" pagina, en zo je verbruik zien sinds de modem is ingeschakeld.

VossyGamer_0-1729531136904.png

VossyGamer


PS: Als dit antwoord je (een beetje) geholpen heeft, zou een kudo nice zijn!

KorneelS
Aspirant Wegliefhebber

Dat heeft mij inderdaad geholpen. 

Ik dacht dat mijn verbruik rond de 500 GB zat maar blijkbaar zit ik rond de 1TB... 😁

Merci alvast voor de tip.

RedsFan
Bewezen Wegliefhebber

Weet wel dat het verbruik die je ziet enkel gemeten is van wanneer de modem actief is, dus heb je de modem halfweg de maand herstart dan zie slechts voor de helft van de maand . . . dus ook niet echt de oplossing maar swat, ikzelf zal wel niet de 3 TB halen 🙂