3 weken geleden
Hallo Hey team,
Heb op 11.12 4 nieuwe simkaarten ontvangen en op 18.12 heb ik deze proberen te activeren. Het werkt niet, na meerdere keren te bellen naar de klantendienst en uren te moeten wachten aan de telefoon is mij op 23.12 beloofd dat het binnen de 4! dagen ging opgelost worden... 26.12 vervalt mijn abonnement bij mijn huidige provider en wij kunnen niet zonder onze telefoon! (werk en privé). Langs deze weg wil ik nog eens vragen of jullie het zo snel mogelijk in orde willen maken aub. Dank U.
3 weken geleden
Gsm al herstart?
2 weken geleden
Dag Nils, ik heb een gelijkaardig probleem. Is het bij u al opgelost?
5 uur geleden - laatst bewerkt 5 uur geleden
Hallo ,
Ik hoop dat alles in orde is voor je! Via het forum kunnen we helaas alleen algemene antwoorden geven en hebben we geen toegang tot je dossier. Als je nog vragen hebt of als er iets niet in orde is, kan je ons het beste bereiken via onze sociale media kanalen. We reageren daar binnen 24 uur!
Rizlaine
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.