29-07-2024 22h16 - bewerkt 29-07-2024 22h22
Dag forumleden en moderatoren,
Ik wil graag een probleem delen dat ik heb ondervonden, in de hoop dat anderen hier ook iets aan hebben en dat het door Hey kan worden opgepakt voor verbetering.
Onlangs heb ik twee van de drie nummers in mijn Hey-account gewijzigd van het L naar het M-abonnement, met een promotie van 10 GB extra data. Helaas ging er iets mis, waardoor de 10 GB extra data niet automatisch werd toegekend aan de twee nummers. Na contact met de klantenservice is de optie handmatig toegevoegd en ik heb hiervan een bevestigingsmail ontvangen. De 10 GB extra data staat ook vermeld onder "Mijn voordelen" voor beide nummers.
Echter, ik vind de situatie nogal verwarrend. In de Hey-app zie ik namelijk slechts 10 GB aan verbruik staan, en ook het aantal belminuten en SMS'en wordt niet vernieuwd. Ik heb de #5580# code gebeld voor een gedetailleerdere weergave. Daaruit blijkt dat de extra data wel degelijk wordt gebruikt ("nog 10082.12 MB" - zie screenshot).
Mijn vraag is of iemand van Hey kan bevestigen dat ik daadwerkelijk 20 GB aan data in België heb, waarvan ik 10 GB in de EU kan gebruiken. Dit kan ik namelijk niet terugvinden in de app of op de website. Ik maak me zorgen over de mogelijke kosten voor data buiten de bundel.
Daarnaast verzoek ik ook om de National Data Control Unblock optie te kunnen wijzigen, want ik kan zomaar buiten bundel gaan en dure data kosten betalen.
Moderatoren, zouden jullie dit kunnen controleren en eventueel doorgeven aan de technische afdeling? En ja, ik heb al contact opgenomen via de chat, maar ik heb nog geen antwoord ontvangen.
Alvast bedankt voor de hulp en medewerking.
Met vriendelijke groeten,
VossyGamer
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 30-07-2024 15h14
Hallo @VossyGamer ,
Bedankt voor je feedback!
Je kan deze informatie vinden op deze link:
Deze extra 10GB kunnen alleen in België worden gebruikt...
Voor de app moet je wachten op de update.
Aarzel niet om contact met me op te nemen als je iets nodig hebt!
Rizlaine
op 30-07-2024 15h14
Hallo @VossyGamer ,
Bedankt voor je feedback!
Je kan deze informatie vinden op deze link:
Deze extra 10GB kunnen alleen in België worden gebruikt...
Voor de app moet je wachten op de update.
Aarzel niet om contact met me op te nemen als je iets nodig hebt!
Rizlaine
op 01-08-2024 17h13
Hallo Rizlane word die 10G extra er maandelijks automatisch opgezet?
op 01-08-2024 17h17
Beste Rizlane, Ik had hetzelfde voor.Gaan jullie elke maand deze 10G automatisch uplouden bij onze voordelen?
op 02-08-2024 12h51
Die 10 GB Extra is permanent, en staat onder je voordelen op je Hey account.
op 05-08-2024 10h27
Bedankt @VossyGamer! 🙂
op 05-08-2024 10h27
op 13-08-2024 7h30
hey,
Raar want bij het ingeven van de bovenvermelde code #5580# krijgen we echter enkel de 10gb te zien. Doen we iets fout?
op 29-08-2024 14h33
op 29-08-2024 20h37
Dag @Kob1983,
Je moet "1" in het lege veld typen en dan op "Verzenden" drukken, dan zal de tweede pagina van het #5580# scherm zien, met daarop de extra 10 GB verbruiksmeter.
VossyGamer
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.