Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem met 10 GB Extra Data bij Mobile M abonnement

VossyGamer
Ervaren Wegliefhebber

Dag forumleden en moderatoren,

Ik wil graag een probleem delen dat ik heb ondervonden, in de hoop dat anderen hier ook iets aan hebben en dat het door Hey kan worden opgepakt voor verbetering. 

Onlangs heb ik twee van de drie nummers in mijn Hey-account gewijzigd van het L naar het M-abonnement, met een promotie van 10 GB extra data. Helaas ging er iets mis, waardoor de 10 GB extra data niet automatisch werd toegekend aan de twee nummers. Na contact met de klantenservice is de optie handmatig toegevoegd en ik heb hiervan een bevestigingsmail ontvangen. De 10 GB extra data staat ook vermeld onder "Mijn voordelen" voor beide nummers.

Echter, ik vind de situatie nogal verwarrend. In de Hey-app zie ik namelijk slechts 10 GB aan verbruik staan, en ook het aantal belminuten en SMS'en wordt niet vernieuwd. Ik heb de #5580# code gebeld voor een gedetailleerdere weergave. Daaruit blijkt dat de extra data wel degelijk wordt gebruikt ("nog 10082.12 MB" - zie screenshot).

Mijn vraag is of iemand van Hey kan bevestigen dat ik daadwerkelijk 20 GB aan data in België heb, waarvan ik 10 GB in de EU kan gebruiken. Dit kan ik namelijk niet terugvinden in de app of op de website. Ik maak me zorgen over de mogelijke kosten voor data buiten de bundel.

Daarnaast verzoek ik ook om de National Data Control Unblock optie te kunnen wijzigen, want ik kan zomaar buiten bundel gaan en dure data kosten betalen. 

Moderatoren, zouden jullie dit kunnen controleren en eventueel doorgeven aan de technische afdeling? En ja, ik heb al contact opgenomen via de chat, maar ik heb nog geen antwoord ontvangen. 

Alvast bedankt voor de hulp en medewerking.

Met vriendelijke groeten,
VossyGamer

HS4.pngHS3.png
HS1.png
HS2.png

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @VossyGamer ,

Bedankt voor je feedback!

Je kan deze informatie vinden op deze link:

Rizlaine_0-1722345037608.png

Deze extra 10GB kunnen alleen in België worden gebruikt...

Voor de app moet je wachten op de update.
Aarzel niet om contact met me op te nemen als je iets nodig hebt!

Rizlaine

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @VossyGamer ,

Bedankt voor je feedback!

Je kan deze informatie vinden op deze link:

Rizlaine_0-1722345037608.png

Deze extra 10GB kunnen alleen in België worden gebruikt...

Voor de app moet je wachten op de update.
Aarzel niet om contact met me op te nemen als je iets nodig hebt!

Rizlaine

 

Tarik
Aspirant Wegliefhebber

Hallo Rizlane word die 10G extra er maandelijks automatisch opgezet?

Tarik
Aspirant Wegliefhebber

Beste Rizlane, Ik had hetzelfde voor.Gaan jullie elke maand deze 10G automatisch uplouden bij onze voordelen?

VossyGamer
Ervaren Wegliefhebber

Die 10 GB Extra is permanent, en staat onder je voordelen op je Hey account.

Bedankt @VossyGamer! 🙂

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Tarik ,

Het antwoord van @VossyGamer  is correct 😉

Rizlaine

Kob1983
Beginnend Wegliefhebber

IMG_20240813_072816.jpg

hey,

Raar want bij het ingeven van de bovenvermelde code #5580# krijgen we echter enkel de 10gb te zien. Doen we iets fout?

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Kob1983 ,

Heb je nog steeds hetzelfde probleem?

Rizlaine

VossyGamer
Ervaren Wegliefhebber

Dag @Kob1983,

Je moet "1" in het lege veld typen en dan op "Verzenden" drukken, dan zal de tweede pagina van het #5580# scherm zien, met daarop de extra 10 GB verbruiksmeter.

VossyGamer