Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overzetten nummer van Orange

Beni
Beginnend Wegliefhebber

Hallo,

Op 3 nov heb ik 2 nummers over gezet van Orange naar HeyTelecom. Slecht één nummer werd effectief over gezet. Ik heb de vraag gesteld via de Digitale Assistent, maar geen antwoord op mijn vraag ontvangen. Werkt die chat op de website en wordt dat opgevolgd ? Ik begin al bedenkingen te krijgen bij mijn overstap...

Dus wie kan ik contacteren om alsnog dat 2de nummer over gezet te krijgen ? Moet dat echt 2 weken duren ???

3 ANTWOORDEN 3

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Beni ,

Dit is snel gedaan... zou het geen twee weken moeten duren. We zullen dit uitzoeken.

Je krijgt een goede follow-up via chat of via onze Facebook-pagina 😉

Bedankt om me op de hoogte te houden !

Rizlaine

Beni
Beginnend Wegliefhebber

Na een chatsessie met "Rebecca" blijkt "er iets te zijn misgelopen" en vraagt ze om het overzetten nogmaals te doen. Gisteren al een mail gekregen van Orange dat het abonnement daar is stopgezet op 14/11. Van Hey : daar blijft het oorverdovend stil (of de lijn dood...). Nog niets gemerkt van die goede follow-up : niks mail, niks sms, niks chat... Blijkbaar lopen er wel meer dingen verkeerd bij Hey.

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Beni ,

Heb je nog steeds hetzelfde probleem?

Rizlaine