2 weken geleden
Hallo ik had een orange abonnement dat een familie lid voor mij betaalde hij heeft het dan opgezegd ik wou dan overstappen naar Hey! Telecom en ik heb dan een abonnement deal gekozen. Ik wou mijn huidige nummer behouden. En ik had dan mijn sim info en alles erbij getypt. En ik heb dan een mail gekregen dat zeg binnen 24 uur krijg ik een mail/sms en dat mijn abonnement geactiveerd wordt. Het is al 24 uur en ik heb nog niks gekregen. Mijn vraag komt het omdat mijn abonnement van orange al gedaan is en dat mijn sim gedeactiveerd is dat ik nog niks van mail of sms hebt gekregen. En als dat zo is moet ik eerst naar orange gaan om te vragen om mijn sim te activeren en dan pas overstappen naar heytelecom.
dinsdag
Hallo @Yxel ,
Als je je mobiele nummer wilde behouden, had je het eerst naar Hey! moeten overzetten voordat je het hebt opgezegd... Want als je alleen om een opzegging van het nummer vraagt, wordt het nummer verwijderd. Tenzij het nummer op een prepaidkaart was gezet.
Rizlaine
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.