op 13-11-2022 10h46
Hallo,
Op 3 nov heb ik 2 nummers over gezet van Orange naar HeyTelecom. Slecht één nummer werd effectief over gezet. Ik heb de vraag gesteld via de Digitale Assistent, maar geen antwoord op mijn vraag ontvangen. Werkt die chat op de website en wordt dat opgevolgd ? Ik begin al bedenkingen te krijgen bij mijn overstap...
Dus wie kan ik contacteren om alsnog dat 2de nummer over gezet te krijgen ? Moet dat echt 2 weken duren ???
op 16-11-2022 16h31
Hallo @Beni ,
Dit is snel gedaan... zou het geen twee weken moeten duren. We zullen dit uitzoeken.
Je krijgt een goede follow-up via chat of via onze Facebook-pagina 😉
Bedankt om me op de hoogte te houden !
Rizlaine
op 16-11-2022 20h22
Na een chatsessie met "Rebecca" blijkt "er iets te zijn misgelopen" en vraagt ze om het overzetten nogmaals te doen. Gisteren al een mail gekregen van Orange dat het abonnement daar is stopgezet op 14/11. Van Hey : daar blijft het oorverdovend stil (of de lijn dood...). Nog niets gemerkt van die goede follow-up : niks mail, niks sms, niks chat... Blijkbaar lopen er wel meer dingen verkeerd bij Hey.
op 29-11-2022 16h49
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.