Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantendienst reageert niet - geen mobiel internet

kobevg
Stapper

Ik heb gisteren mijn abonnement gewijzigd van XL naar L en sindsdien heb ik geen mobiel internet meer.

Het internet-icoon bovenaan m'n scherm gaat enkele keren aan en uit per seconde. Met mijn andere SIM in mijn toestel heb ik geen probleem, daar kan ik mee surfen.

Ik heb de APN al terug ingesteld, toestel heropgestart en de SIM erin en eruit gestoken. Het gaat om een Nothing Phone 2A.

3 ANTWOORDEN 3

Leron1982
Beginnend Wegliefhebber

Beste,

hier het zelfde probleem, ben van S naar M gegaan maandag. sinds dinsdag probleem met mobiel internet. zit nu al meer als 2 uur naar een chat venster te staren.

Polar5169
Stapper

Ik heb exact hetzelfde voor. Wijziging van L naar M op maandag en geen internet meer

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo,

Hebben jullie nog steeds hetzelfde probleem?

Rizlaine