Klantendienst onbereikbaar
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 07-02-2025 15h45
Hi,
ik heb een activatiemail gehad maar ik geraak niet ingelogd in mijn klantenzone; Ik krijg steeds een foutmelding.
Ik wacht al 3 uur op antwoord in de chatbot van klantendienst maar geen gehoor...
Kunnen jullie mij contacteren aub?
- Labels:
-
Klantenzone
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 08-02-2025 13h04
Hey Lien,
Is je nummer ondertussen al actief?
Wanneer het nog niet actief is kan het zijn dat je klantenzone nog niet werkt. 🙂
PS: Hey! is het beste bereikbaar via de Instagram chat
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 18-02-2025 11h12
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 24-02-2025 13h15
Ha Riziaine,
toevallig heb ik ook zo'n probleem. Ik heb Hey! mobiel genomen en een MyHey-account aangemaakt. Maar ik ontving geen bevestigingsemail. Al 3 dagen bezig met proberen contact met de klantendienst te krijgen maar na uren en uren wachten: geen response.
Als ik probeer in te loggen krijg een een melding over te weinig rechten aangezien ik dus niet heb kunnen bevestigen.
Wat moet ik nu doen?
Ik wil ook internet hebben maar als de klantendienst zo slecht bereikbaar is (lees: niet bereikbaar) ga ik denk maar op zoek naar een andere provider.
Graag hoor ik van je.
Gr, Joske
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 19-03-2025 15h39
Hey @joske, heb je dit enkel via de chatbot geprobeerd of ook al via andere kanalen zoals social media?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 21-03-2025 11h43
Ik heb het enkel via de chatbot geprobeerd. Die bieden jullie tenslotte aan als communicatiemogelijkheid.
De socialmedia's die jullie daarnaast gebruiken heb ik niet en wil ik ook niet hebben. Inmiddels heb ik mijn abonnement opgezegd en ben nu bij een provider met een echte helpdesk.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 24-03-2025 14h22
Hallo @joske ,
Jammer om te horen dat je zo’n slechte ervaring had en van provider bent veranderd. 😞

