op 24-10-2024 12h16 - laatst bewerkt 2 weken geleden
OPMERKING:
Mijn probleem is opgelost: mijn 1ste simkaart is door BPOST pas na 14 dagen geleverd, de enveloppe was nat geweest en beschadigd; vandaar al mijn miserie om over te schakelen naar Hey.
op 24-10-2024 16h27
Dag@RobinTrybou ,
Het spijt me voor je slechte eerste ervaring bij ons. In de Hey-community doen wij niet aan klantenservice. Zou je het nog eens via de chat willen proberen om contact op te nemen met de klantendienst? Of als iemand in je omgeving een Facebook- of Instagram-account heeft en contact wil opnemen met de klantendienst.
Als je dan niet geholpen wordt, stuur me hier maar een privébericht met je accountgegevens. Ik zal intern vragen of zij dit kunnen bekijken
Groetjes,
YousraB
2 weken geleden
Als je het nog kan in je bericht, haal dan als de bliksem je telefoonnummer en adres weg.
Tenzij je natuurlijk op zoek bent naar wat extra miserie...
2 weken geleden
Goed idee. THX
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.