Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

KLACHT!! GSM nr al 7 maanden niet bereikbaar!! Klantendienst kan/wil dit niet oplossen

FIEN
Beginnend Wegliefhebber

In Mei 2024 zijn wij overgestapt naar Hey. 
Al van bij de start is het nr niet bereikbaar. We kunnen er wel mee bellen, maar ontvanger krijgt steevast een ander nummer te zien.    Als we zelf naar ons nr bellen krijgen we melding dat dit nr niet is aangesloten.
Ik heb al ettelijke keren contact opgenomen met de klantendienst, en diverse 'dossier' werden opgestart. Eerst 'normale' behandeling, dan "met spoed".  Telkens belofte dat probleem binnen 2-4 dagen zou worden opgelost. Zelfs 2x belofte gehad dat het binnen 24hr zou worden opgelost.  Ook al eens belofte gehad dat ik een nieuwe SIM kaart zou ontvangen.
Doch, tot op heden is GEEN ENKEL van deze beloftes nagekomen.   Probleem wordt blijkbaar niet serieus genomen en ik krijg nul reactie. 
Maar ondertussen wordt elke maand mijn factuur wel gedebiteerd van mijn bankrekening.....

6 ANTWOORDEN 6

KrisM
Bewezen Wegliefhebber

Hier een klacht indienen zal weinig oplossen, dat doe je beter via de ombudsdienst voor telecommunicatie.

FIEN
Beginnend Wegliefhebber

alle beetjes helpen, durf ik hopen.   Ik heb reeds klacht via ombudsman ingediend alsook via test-aankoop.  Hey! is blijkbaar met geen stokken te bewegen om dit probleem op te lossen. Je kan enkel contact krijgen met call center in het buitenland (Nederland) die niets meer doen dan probleem doormelden naar technische diensten. Doch deze laatste doen blijkbaar niets met het probleem, en je krijgt ook nooit directe contactgegevens

Krisja
Ervaren Wegliefhebber

Heb je die simkaart al eens in een ander toestel getest. Het zou niet het eerste probleem zijn dat net dan optreedt als je een andere kaart steekt. Wat niet wegneemt dat men u al niet veel langer hadden moeten helpen.
Probeer die kaart eens in een ander toestel (moest je het nog niet gedaan hebben).

FIEN
Beginnend Wegliefhebber

Simkaart is ondertussen al "versleten" met veranderen van toestel. Net zoals de aan/uit knop.  Dit is telkens de  "oplossing" die men suggereert.   Maar eens nadenken hoe het probleem op te lossen is er niet bih

Krisja
Ervaren Wegliefhebber

Ook al eens geprobeerd zelf een nieuwe te bestellen?

Scherm­afbeelding 2025-01-26 om 20.32.35.png

FIEN
Beginnend Wegliefhebber

Bedankt voor de suggestie.   ECHTER, ik kan zelf geen MyHey! profiel creëren op de website. Om zo een profiel te activeren moet je een code invoeren die je per SMS wordt toegestuurd, maar omdat Hey! mijn telefoonnummer verkeerd geconfigureerd heeft (en ik dus geen inkomende telefoongesprekken, noch SMS berichten kan ontvangen) komt deze activatie code niet toe......