09-01-2024 16h45 - bewerkt 09-01-2024 16h48
Dag allen,
Ik weet niet of iemand het hier al eerder heeft meegemaakt, maar ik ben dus recent overgeschakeld van Orange naar hey! Men zou mijn internet 4/01 vanop afstand hebben overgeschakeld aangezien ik al bij Orange zat. De geplande afspraak was geannuleerd. Nu heeft Orange gisterenochtend mijn internet afgesloten en hey! laten weten dat ze 20/01 zullen langskomen voor de installatie die zogezegd niet nodig was. Ik kan zo niet verder met mijn werk als ik nog 11 dagen zonder internet zit. De chat wordt beheerd door een chatbot die mijn vraag zou doorspelen aan een collega, maar vooralsnog geen antwoord ontvangen. Heeft iemand dit ook al meegemaakt of is er een andere manier om iemand van hey! te kunnen contacteren?
Ps: ik heb de modem al herstart en dit maakt geen verschil
Bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 15-01-2024 12h11
Beste Rizlaine,
Op aanraden van anderen in de community heb ik dat inderdaad gedaan, hiermee was het probleem gelukkig opgelost een dag later. Ik neem het als tip mee om bij zulke problemen inderdaad contact op te nemen via sociale media. Bedankt!
op 15-01-2024 11h29
Hallo @Annelies21,
Je kunt ook contact met ons opnemen via Facebook en Instagram.
Sorry om dat te lezen 😞
Is alles in orde voor je?
Rizlaine
op 15-01-2024 12h11
Beste Rizlaine,
Op aanraden van anderen in de community heb ik dat inderdaad gedaan, hiermee was het probleem gelukkig opgelost een dag later. Ik neem het als tip mee om bij zulke problemen inderdaad contact op te nemen via sociale media. Bedankt!
op 15-01-2024 16h48
@Annelies21 Ik ben blij dat alles in orde is voor je 🙂
op 25-01-2024 21h00
Dag Annelies, was het eengoede zet om over te stappen???
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.