Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

1 account voor meerdere nummers

KellyM
Beginnend Wegliefhebber

Beste,

Ik geef het op als ik deze week geen antwoord krijg dan zet ik alle nummers over naar een andere provider. Ik ben al meer dan 1 week elke dag aan het proberen te chatten, maar daar komt 0,00000 reactie op of hulp. Hopelijk kan hier iemand mij helpen en anders zet ik alles over naar een andere provider. Ik ben het echt waar kotsbeu, wat is dat voor een service !!

Mijn probleem: Ik heb recent een bijkomend nummer aangevraagd via Hey Telecom voor mijn zoontje. Bij de aanvraag vroeg men of we al klant waren (voor mijn dochtertje). Ik heb TOEN "ja" geantwoord en de nodige gegevens doorgeven. Zijn nummer is geactiveerd en hij kan alles doen. Maar zijn nummer komt niet bij in mijn account, m.a.w. ik kan zijn verbruik niet volgen. Een bijkomend account kan ik niet aanmaken omdat het mailadres al geresisteerd als gebruiker. Ik had dit graag opgelost, want ik wilde net nog een bijkomend nummer aanvragen (voor mij privé), maar ik ga nu toch wachten ! Als ik geen antwoord heb binnen 1 week dan ben ik genoodzaakt om naar een andere oplossing te zoeken voor dit probleem. Mijn kinderen zijn minderjarig en wil ze graag opvolgen.  

 

 

3 ANTWOORDEN 3

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @KellyM ,

Is alles in orde voor jou ?

Rizlaine

KellyM
Beginnend Wegliefhebber

Nee ! Het is nog steeds niet in orde ! 

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

@KellyM Ik neem persoonlijk contact met je op!