Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Belwaarde Orange prepaidkaart recupereren.

Wolfken
Aspirant Wegliefhebber

Hey,
Ik heb ongeveer acht jaar geleden een tempo Giga prepaidkaart gekocht bij Orange, ik heb die eigenlijk altijd meer gebruikt om online te kunnen zijn, en niet om te bellen, waardoor er op deze kaart een mooi bedrag staat.
Onlangs kwam ik toevallig uit op jullie website, en het aanbod staat mij aan, ik zou willen overschakelen naar een abbonnementsformule bij Heytelecom, echter, wil ik het bedrag dat op mijn prepaidkaart staat niet verliezen.
1 van de voorwaarden om dat geld terug te krijgen, is dat men overschakelt naar een andere provider, maar omdat jullie meer een virtuele provider zijn die sterk gelinkt is aan Orange, weet ik niet of ik dan aan deze voorwaarde voldoe.
Zouden jullie daar klaarheid in kunnen scheppen?

Al bedankt,
Wolfken

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Wolfken ,

Wanneer je van mobiele operator verandert en je behoudt jouw oud nummer, dan kan je, indien je een voorafbetaalde kaart gebruikt, aan jouw vorige operator vragen om het resterende krediet op jouw kaart terug te betalen. 😉

Rizlaine

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Converted
Bewezen Wegliefhebber

@Wolfken  schreef:

Al bedankt voor uw antwoord.
Ik ken de procedure, en ik ken de voorwaarden, dat is geen probleem.
Maar, voor zover ik begrepen heb, zijn jullie een onderdeel van Orange, en kun je bij het overschakelen van Orange naar Hey, je oude simkaart blijven gebruiken, net zoals de modem.
Dus in hoeverre zijn jullie dan echt een andere provider?
Ik heb in mijn leven al een paar keer voor zo'n situaties gestaan waarbij ik dacht dat ik alles perfect onder controle had en alles perfect in orde was, maar waar ik uiteindelijk toch aan het kortste eind trok.
En er staat toch vrij veel geld op die kaart, dus better safe than sorry.
Wolfken.


Wordt verrekend met je Hey! factuur. Zo betaal ik al een half jaar niks omdat ik nog een redelijk bedrag aan belwaarde had staan bij Orange (Tempo Giga).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Wolfken ,

Wanneer je van mobiele operator verandert en je behoudt jouw oud nummer, dan kan je, indien je een voorafbetaalde kaart gebruikt, aan jouw vorige operator vragen om het resterende krediet op jouw kaart terug te betalen. 😉

Rizlaine

Wolfken
Aspirant Wegliefhebber

Al bedankt voor uw antwoord.
Ik ken de procedure, en ik ken de voorwaarden, dat is geen probleem.
Maar, voor zover ik begrepen heb, zijn jullie een onderdeel van Orange, en kun je bij het overschakelen van Orange naar Hey, je oude simkaart blijven gebruiken, net zoals de modem.
Dus in hoeverre zijn jullie dan echt een andere provider?
Ik heb in mijn leven al een paar keer voor zo'n situaties gestaan waarbij ik dacht dat ik alles perfect onder controle had en alles perfect in orde was, maar waar ik uiteindelijk toch aan het kortste eind trok.
En er staat toch vrij veel geld op die kaart, dus better safe than sorry.
Wolfken.

Converted
Bewezen Wegliefhebber

@Wolfken  schreef:

Al bedankt voor uw antwoord.
Ik ken de procedure, en ik ken de voorwaarden, dat is geen probleem.
Maar, voor zover ik begrepen heb, zijn jullie een onderdeel van Orange, en kun je bij het overschakelen van Orange naar Hey, je oude simkaart blijven gebruiken, net zoals de modem.
Dus in hoeverre zijn jullie dan echt een andere provider?
Ik heb in mijn leven al een paar keer voor zo'n situaties gestaan waarbij ik dacht dat ik alles perfect onder controle had en alles perfect in orde was, maar waar ik uiteindelijk toch aan het kortste eind trok.
En er staat toch vrij veel geld op die kaart, dus better safe than sorry.
Wolfken.


Wordt verrekend met je Hey! factuur. Zo betaal ik al een half jaar niks omdat ik nog een redelijk bedrag aan belwaarde had staan bij Orange (Tempo Giga).

Wolfken
Aspirant Wegliefhebber

Beste,
bedankt voor uw antwoord.
Ik dacht wel dat zo iets ging zijn.
Mijn vraag is van meer dan een maand geleden, en omdat ik niet zeker was, heb ik het zekere voor het onzekere genomen, en heb ik een abonnement genomen bij een andere provider, het geld dat op mijn Orange kaart stond, is ondertussen al teruggestort op mijn rekening.

Mvg, Wolfken