op 12-12-2023 13h46
Ik probeer al een hele dag contact op te nemen met de klantendienst, ik moet mijn vader zijn nummer blokkeren omdat die gisteren zijn toestel kwijtgeraakt is, en zo als ik vaak lees krijg je dagen/weken/maanden geen antwoord, dus ben ik genoodzaakt om mijn domiciliëring te blokkeren, als iemand met dit toestel kosten maakt dan zijn deze kosten voor jullie, schandalige service!
op 12-12-2023 13h58
Hallo @Angelo ,
Kun je contact met ons nemen via Facebook of Instagram?
Ze doen het voor jou...
Rizlaine
op 12-12-2023 14h07
Heb ik gedaan, geen reactie
op 12-12-2023 14h54
Je zult een antwoord krijgen, sorry voor de vertraging. We ontvangen momenteel veel aanvragen
12-12-2023 14h49 - bewerkt 12-12-2023 14h54
Omwille van de erg lage prijzen is Hey! telecom eigenlijk vooral een self service provider. In de klantenzone kan je de belangrijkste opties enz. zelf beheren. Als je moeite had gedaan, had je gezien dat je onder "Mijn producten" je simkaart instant kan blokkeren. Ook kan je voor dit soort noodgevallen wél naar de klantendienst van Orange bellen.
op 12-12-2023 15h39
Ik kan niet in die account. Gsm is kwijt dus kan er niet op inloggen, itsme is dus geen optie. Email inloggen werkt niet en via sms natuurlijk ook niet, en orange doet er niks aan, allang voor gebeld
op 12-12-2023 16h55
Vreemd, heb je het nummer al gebeld in de onderstaande FAQ?
Mijn GSM is verloren | hey! (heytelecom.be)
op 12-12-2023 17h03
Ja dan kom je bij orange uit, en die zeggen dat het een Hey nummer is dus ze er niks aan mogen doen, ik heb alles wat mogelijk is natuurlijk al geprobeerd
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.