Beginnend Wegliefhebber
•
4 messages
Geen contact met klantendienst in noodgeval
Ik probeer al een hele dag contact op te nemen met de klantendienst, ik moet mijn vader zijn nummer blokkeren omdat die gisteren zijn toestel kwijtgeraakt is, en zo als ik vaak lees krijg je dagen/weken/maanden geen antwoord, dus ben ik genoodzaakt om mijn domiciliëring te blokkeren, als iemand met dit toestel kosten maakt dan zijn deze kosten voor jullie, schandalige service!

Rizlaine
Community Manager
•
1.8K messages
Hallo @Angelo ,
Kun je contact met ons nemen via Facebook of Instagram?
Ze doen het voor jou...
Rizlaine
2
0
VossyGamer
Aspirant Hiker
•
128 messages
Omwille van de erg lage prijzen is Hey! telecom eigenlijk vooral een self service provider. In de klantenzone kan je de belangrijkste opties enz. zelf beheren. Als je moeite had gedaan, had je gezien dat je onder "Mijn producten" je simkaart instant kan blokkeren. Ook kan je voor dit soort noodgevallen wél naar de klantendienst van Orange bellen.
3
0