Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Fout op factuur - klantendienst onbereikbaar via chat

PLBEUSELI
Beginnend Wegliefhebber

Hoi, 

Gisteren (18/12/2024) ontving ik een nieuwe HEY factuur waarop er kosten worden aangerekend voor een "gemiste afspraak". Aangezien ik in de periode 11/11/2024 - 10/12/2024 helemaal geen afspraak heb gemaakt (laat staan een afspraak gemist) zou ik dit dus graag laten rechtzetten. Jammer genoeg is de klantendienst sinds gisteren onbereikbaar via de chat. Vandaar dat ik dit bericht op het forum plaats. 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

VossyGamer
Beginnend Backpacker

Hey,

Je belt best naar de hey! klantendienst. 
Daar krijg je altijd iemand aan de lijn in minder dan een kwartier.

+32 0 800 855 19

VossyGamer


PS: Als dit antwoord je (een beetje) geholpen heeft, zou een kudo nice zijn!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

VossyGamer
Beginnend Backpacker

Hey,

Je belt best naar de hey! klantendienst. 
Daar krijg je altijd iemand aan de lijn in minder dan een kwartier.

+32 0 800 855 19

VossyGamer


PS: Als dit antwoord je (een beetje) geholpen heeft, zou een kudo nice zijn!