Eerste factuur
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 07-11-2024 16h13
Recent zijn we overgeschakeld naar Hey! alles vlot verlopen voor de overgang van onze GSM nummers en het internet thuis. Echter waren we verbaas van de eerste factuur, aangezien de promo van 10€/maand korting de eerste drie maanden niet in rekening is gebracht. Ondertussen ook al meermaals de "Chat" geprobeerd, maar nooit geen reactie... Hoe kan je iemand te pakken krijgen van de klantendienst om op te lossen?
1 ANTWOORD 1
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 19-11-2024 10h43
Hey Cedric, heb je hiervoor al contact met ons opgenomen via sociale media?

