Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zuny migratie en Customer Zone

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo !

Je bent aangesloten bij het hey! avontuur !

Goed nieuws ! 🎉

Om je verbruik te volgen en je diensten te beheren, moet je je My hey! klantenzone activeren.

👉 Wat je moet weten: Je hebt waarschijnlijk een e-mail ontvangen met je Easy Switch-nummer. Je wordt gevraagd om dit in te voeren om je klantenzone te voltooien. Maar wees voorzichtig! Voer alleen de eerste 8 cijfers van jouw Easy Switch-nummer in. Als je dat doet, krijg je toegang tot alle informatie die je nodig hebt.

Onze excuses voor deze kleine communicatiestoring, maar alles is nu duidelijk ! 😊

Waarom is een My hey! klantenzone handig?

  • Verbruik bijhouden: Je weet altijd waar je aan toe bent. Dag onaangename verrassingen!
  • Eenvoudig beheer: Je hoeft niet te wachten om iets te veranderen, alles is slechts een paar klikken van je verwijderd.

Bedankt voor je geduld, en tot snel 😉

Rizlaine

1 ANTWOORD 1

Dixit
Aspirant Wegliefhebber

Mocht iemand zich afvragen waar Rizlaine het over heeft: Zuny was het low budget telecom-merk van de operator Voo. Voo is het "Franstalige Telenet": in principe verstrekken ze kabelabonnementen voor internet en telefonie, maar alleen in Franstalig België (inclusief Brussel).

En zie daar: Orange neemt de telecom-abonnementen van Zuny over. Onder de vlag van Hey! natuurlijk.